וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: "מערכת היחסים בין שום לדגו הגיעה לחוסר אמון"

המועדון מהשרון הוציא הודעה: "לא ציפינו להטלת רפש שכזה מצד מי שקיבל את ההזדמנות הראשונה בחייו לאמן קבוצה משמעותית. יצחק שום יאמן עד אשר יוחלט על מאמן חדש"

יצחק שום בעלי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
חוזר לעמוד על הקווים. שום/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא הוציאה הבוקר הודעה רשמית עם התייחסות לפיטוריו של המאמן מסאי דגו, ולדבריו אחרי המהלך. דגו אמר אתמול שהסיבה המרכזית לפיטוריו היא בגלל שלא פתח במשחק הגביע נגד בית"ר כפר סבא (ניצחון 1:3) עם נכדו יצחק שום, טום שלח.

בהודעת כפר סבא נכתב: "יצחק שום, ללא צורך באזכור הישגיו הרבים כשחקן ומאמן, ראה בעיניו המקצועיות את הידרדרות הקבוצה בשבועות האחרונים, היכולת החלשה ואיבוד אחיזה במקום ממנו עולים ליגה. לאור מטרתו הברורה של שום להחזיר את הקבוצה לליגה הבכירה, הוא החליט לזעזע את המועדון בתקופת זמן בה הוא מאמין שניתן לשפר עמדות.

"מערכת היחסים בין יצחק שום למסאי דגו הגיעה למצב של חוסר אמון בסיסי ולא רק בתחום מקצועי, ועל כך בחר יצחק שום לסיים את דרכו של המאמן בקבוצה בדחיפות המרבית.

"להבדיל ממסאי דגו ומפאת כבודו הבסיסי, מעדיף יצחק שום לא לפרט בתקשורת את הגורמים להחלטתו המידית לסיים את דרכו של דגו במועדון. אנו מאוכזבים לקרוא באמצעי התקשורת על בחירתו של מסאי דגו להפיל את האחריות לסיום דרכו על שחקן צעיר בן 20. עם סיום העסקתו של מסאי, אם אלו תובנותיו על פיטוריו אז טוב שדרכנו נפרדו ויפה שעה אחת קודם.

"לא ציפינו להטלת רפש שכזה מצד מי שקיבל את ההזדמנות הראשונה בחייו לאמן קבוצה משמעותית ולהוביל את אחד המועדונים המובילים בארץ ולמרות כל זאת מאחלים למאמן הצעיר הצלחה בהמשך דרכו.

"אנו שמחים להודיע כי יצחק שום יאמן את הקבוצה עד אשר יוחלט על מאמן חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully