וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ פותח פה: "באר שבע דיברה עם ממן לפני ינואר. זה לא אתי"

24.1.2018 / 7:16

הבעלים של הפועל חיפה יוצא למתקפה נגד האלופה המנהלת מגעים עם הקשר: "הסוכן של חנן הוא הסוכן של ברק, תבין לבד מה זה אומר. אין עשן בלי אש". המתיחות בין ניר קלינגר לשחקן נמשכת

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בלב הסערה. חנן ממן אמש/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה חששו אתמול (שלישי) מהדחה מול הפועל עכו, שתתווסף לתקופה פחות טובה שעוברת על המועדון: לצד ההפסדים לקרית שמונה והדברים שהשמיע ניר קלינגר על חנן ממן, שחקנים אמרו כי הפסד יכל לגרום לכדור שלג שהיה קשה להתאושש ממנו. ממן לא שותף אתמול, וכפי שפרסמנו שלשום קלינגר החליט שהוא לא מעוניין שימשיך בקבוצה. הדברים שהשמיע המאמן אתמול, לפיהם הוא מעוניין לשחררו מיידית, לא הוסיפו למערכת היחסים בין השניים ושחקנים העידו כי ישנה מתיחות בניהם, למרות השיחה אתמול. "קלינגר כועס על חנן, הוא מרגיש שנטש אותו ברגע האמת", אמרו.

עוד בנושא

אמש: 1:2 דרמטי להפועל חיפה על עכו בדרך לרבע גמר הגביע
ניר קלינגר על חנן ממן: "כל עוד זה תלוי בי, אשחרר אותו מיידית"
ברק בכר על ממן: "נודיע באופן מסודר, לא אדבר על מה שלא סגור"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
במתקפה. יואב כץ/יוסי ציפקיס

בינתיים, הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, פותח פה גדול על הפועל באר שבע. בתגובה ראשונה לוואלה! ספורט הוא אמר: "מה שבאר שבע עשתה עם חנן, אולי זה חוקי אבל זה לא אתי. מאוד מאוד לא אתי. בבאר שבע דיברו עם חנן לפני ינואר, אין עשן בלי אש". הבעלים נשאל האם הגיש תלונה בנושא ואמר: "אני לא אגיש תלונה. הסוכן של חנן הוא הסוכן של ברק בכר, תבין לבד מה זה אומר ומה קרה כאן. אין פה אתיקה". לגבי הרכש בינואר אמר: "חשבנו על ורמוט, אבל מכבי חיפה עושה קשיים ברגע זה. כרגע לא מתנהל משא ומתן נוסף".

במועדון ממשיכים לחפש אלטרנטיבה לממן, אך עדיין לא מצאו אופציה אחרת. כזכור, כץ הודיע לקלינגר כי הוא לא מוכן לשלם על העברת שחקנים ולכן במועדון יחפשו שחקן חופשי. אם לא ימצאו, הסגל יישאר במתכונתו הנוכחית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האזינו לפרק החדש של 'הפודיום': קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully