וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר על חנן ממן: "כל עוד זה תלוי בי, אשחרר אותו מיידית"

23.1.2018 / 21:51

הקשר ספג קללות, המאמן אישר את הפרסום לפיו הוא לא רוצה אותו בקבוצה: "הוא ידע שלא ישחק. אני רוצה שחקנים שרואים עצמם חלק מהפועל חיפה. השחקנים שלי חזקים יחד, לא בטוח שהם חזקים לבד"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מעוניין בממן. קלינגר הערב/אדריאן הרבשטיין

חנן ממן נכלל הערב (שלישי) בסגל הפועל חיפה, אבל ניר קלינגר לא רוצה אותו בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן החליט כי ממן לא רצוי בקבוצה ולכן לא תרגל אותו בהרכב, כשגורמים במועדון טענו עוד לפני המשחק שהוא לא ישותף. אתמול, המאמן לקח את ממן לשיחה שנערכה לאחר המשחק ושיתף בתחושות שלו לגביו.

עוד בנושא:
הפועל חיפה ניצחה 1:2 דרמטי את הפועל עכו

"היחסים ביני לבין השחקנים שלי תמיד אמיתיים, אף פעם אי אפשר לריב כי אני תמיד אומר את האמת", אמר קלינגר. "הכנתי את חנן לפני שלא ישחק. עד שלא אדע האם חתם בבאר שבע, או שהוא רואה את העתיד שלו עם הפועל חיפה, תהיה בעיה. אני מחויב לקהל שרוצה לראות שחקנים שרואים עצמם חלק מהעתיד הזה. הפועל חיפה נבנתה בקיץ כיחידה מאוד מגובשת. זה שלוטשים עיניים לשחקנים שלנו, יכול להיות שזה חוקי ובסדר. חנן יכול לעשות את הבחירות שלו, גם לנו יש את הבחירות שלנו. לתפיסת עולמי, אם חתם בבאר שבע ונוכל להביא שחקן, כל עוד זה תלוי בי, אשחרר אותו מיידית". הקשר ספג, אגב, קללות מאוהדי הקבוצה הערב שקראו לעברו: "תוריד את החולצה", ו"אין לך כבוד".

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממן הערב/אדריאן הרבשטיין

קלינגר אמר על המשחק מול עכו: "אני חושב שהיינו יותר טובים מהפועל עכו, הם הקשו עלינו וספגנו שער מכלום. הייתה עבירה על קפילוטו, חבל, היינו צריכים לגמור את זה הרבה לפני. על חלון ההעברות, בו צירף עד כה את מיטרבסקי ואיבנצ'יץ': "אנחנו כמעט חודש מדברים עם שחקנים. זה לא זמן לבלבל אותם. התלכיד של הפועל חיפה הוא חזק, עוצמתי, השחקנים הפכו להיות כוכבים מבוקשים כי הם נעזרים בשחקנים לקבוצה ולא בגלל שהם אינדיבידואליסטים. הם חזקים יחד. אני לא בטוח שהם חזקים לבד. זה חומר מחשבה לכולם. לא רע בהפועל חיפה. יואב משלם יפה, יש קהל שלא מתלהם.

על השאלה מה יקרה אם לא יגיע שחקן וממן יישאר: "לא רוצה לעסוק במצב היפותטי. מה יקרה אם לא נביא שחקן והוא לא יעזוב לבאר שבע? זה יכול לקרות, אבל אני לא רוצה שזה יקרה. אני רוצה אנרגיה טובה סביב הקבוצה שלי. אני לא רוצה שום הפרעות". על גל אראל: "גל הוא שחקן סופר מוכשר. אימנתי אותו ואני יודע את זה. הוא צריך לשחק מתחת לחלוץ. אני רואה התקדמות אדירה אצלו, לכן הוא שיחק אצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully