וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עלתה לגמר גביע הליגה עם 3:5 בסיכום מול בריסטול

מוליכת הפרמיירליג ניצחה 2:3 בחוץ את האדומים מליגת המשנה ומחכה למנצחת בין ארסנל לצ'לסי. סאנה (43), אגוארו (49) ודה בראונה (95) כבשו, פאק (64) ופלינט (94) איזנו זמנית

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אגוארו חוגג/רויטרס

חלום הקוואדראפל של מנצ'סטר סיטי עדיין בחיים. הקבוצה של פפ גווארדיולה הצליחה לנצח הערב (שלישי) 2:3 את בריסטול סיטי מליגת המשנה, להשלים 3:5 בסיכום המפגשים ולהבטיח את מקומה בגמר גביע הליגה. סיטי תפגוש במשחק על התואר בוומבלי את המנצחת במפגש בין ארסנל לצ'לסי, שם הגומלין ייערך מחר אחרי 0:0 במשחק הראשון.

השער הראשון של סיטי הגיע בדקה ה-43. ברנרדו סילבה חטף כדור בתוך הרחבה בעזרת הרבה מאוד עיקשות וכוח רצון ומסר אותו ללירוי סאנה, שהמשיך בנגיעה עם רגל ימין פנימה את ה-0:1. הגרמני הצעיר כבש או בישל בחמישה מששת המשחקים בהם שיחק ב-2018 ובסך הכול הוא עם שלושה שערים ושלושה בישולים השנה. השער השני הגיע בדקה ה-49 ופחות או יותר גמר את ההתמודדות כולה. קווין דה בראונה, מי אם לא הוא, שלח כדור ארוך יפה אל סרחיו אגוארו, שפרץ מימין ובעט פנימה את ה-0:2. המארחת צימקה עם שער של מרלון פאק בדקה ה-64 שקטע רצף של 550 דקות ללא שער ממהלך פתוח של קבוצתו. איידן פלינט איזן עם שער מקרוב בדקה ה-94, אבל דקה לאחר מכן לירוי סאנה בישל לדה בראונה את ה-2:3 וה-3:5 בסיכום המפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully