וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה: קינדה עשוי לא לפתוח, גם ערן לוי מנגד

23.1.2018 / 20:31

הקבוצה מעיר הנמל חושבת על מאבקי התחתית ועשויה להעניק לכוכב שלה ולבנצי מוש, מנוחה בשמינית גמר הגביע (19:00, 5 לייב). קפטן האורחים החלים אך ספק אם יפתח, מספר לבטים לדראפיץ'

בלסינג אלקה שחקן מ.ס. אשדוד מול ויקי כחלון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר להרכב. אלקה מול כחלון, במפגש הליגה/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד:

במ.ס. אשדוד מתכוננים למשחק מחר (רביעי) מול מכבי נתניה בשמינית גמר גביע המדינה, אבל גם פוזלים למשחק התחתית במחזור הקרוב מול הפועל אשקלון. כך למשל, שוקלים בקבוצה לא לפתוח עם גדי קינדה שסוחב עייפות ולא רוצים להעמיס על בנצי מושל שעשוי לפתוח על הספסל.

בלסינג אלקה, שסופסל בשבת האחרונה, אמור לחזור להרכב. שחר פיבן, שפתח כבלם במשחק האחרון, מועמד לשחק דוווקא בקישור במקום יובל יעקובוביץ'. ויקטור גנב עשוי לחזור להרכב לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה ולשחק לצידו של יגור פיליפנקה במרכז ההגנה, אך יש אפשרות שעמית ביטון יועדף על פניו ויזכה להופעת בכורה בקבוצה אחרי שהצטרף מהפועל עכו. מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן, שהגיע בעונה שעברה עם בית"ר תל אביב רמלה עד לרבע הגמר, רוצה לשחזר את ההישג גם העונה.

מכבי נתניה:

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' לא תירגל הרכב באימון היום, מה שמלמד על ההתלבטות הגדולה שיש בקבוצה לקראת המשחק. אפילו בעמדת השוער קיימת התלבטות אחרי שגולן אלקסלסי שיחק במשחק הקודם בגביע, אבל ייתכן שדווקא דני עמוס יפתח הפעם. ניקו אולסק יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. ערן לוי התאמן היום בצורה מלאה אחרי שהתאושש ממחלה וכאבי גב, אבל ספק אם יפתח בהרכב. דודי תירם, שכבש את השער מול מכבי פתח תקוה במחזור הליגה האחרון, אמור לפתוח לצד ברנקו ורגוץ' או טים הויבך בהגנה. דן גלזר יחזור להרכב וקיימת התלבטות בין עדן שרם ולאנדרו ריביירו.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully