וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן ההולנדי פרד רוטן במשא ומתן מתקדם עם מכבי חיפה

23.1.2018 / 8:12

ההולנדי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוא המועמד המוביל. על פי דיווחים בהולנד, רוטן הגיע לחיפה ונפגש עם הנהלת המועדון: "הולך כמעט בוודאות לחיפה. העזיבה לישראל היא מכה גדולה להתאחדות ההולנדית"

מערכת וואלה!

המאמן ההולנדי פרד רוטן הוא המועמד המוביל לאימון מכבי חיפה. רוטן הוא אחד משלושה מועמדים, אך מקורב למשא ומתן אישר השבוע כי "כרגע, מבין השלושה, רוטן הוא המועמד המוביל של אלאך לאימון מכבי חיפה". על פי דיווח ב"טלחרף", רוטן ביקר במתקן בחיפה ונפגש עם הנהלת הקבוצה כך שייתכן שהמינוי שלו קרוב מאוד. רוטן היה לאחרונה המועמד המוביל לתפקיד המנהל הטכני של ההתאחדות ההולנדית. "רוטן כמעט בוודאות הולך למכבי חיפה. העזיבה שלו לישראל היא מכה גדולה להתאחדות ההולנדית", נכתב באחד הדיווחים. "הוא היה מועמד לתפקיד המנהל הטכני של ההתאחדות ההולנדית".

רוטן בן ה-55 אימן בעבר בויטסה תחת אלאך. קבוצתו האחרונה הייתה אל שבאב מדובאי, אך כרגע הוא משמש כפרשן. בעבר הוא אימן בויטסה, שאלקה, טוונטה ופיינורד ונחשב לשם די גדול בהולנד.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של רוטן למכבי חיפה
שחר התערב במגעים עם ורמוט: "יש פערים, כרגע הכל מושהה"

פרד רוטן. GettyImages
המאמן הבא של מכבי חיפה? פרד רוטן/GettyImages

במכבי חיפה מנסים לקדם הגעת מאמן, והמטרה היא לסכם עד סוף השבוע על הצטרפותו. מוחמד אלאך מערב רק את ההנהלה הבכירה במגעים. אתמול הודיעה מכבי חיפה להפועל חיפה כי היא מבקשת להפסיק את המגעים עם גילי ורמוט, עמו התגלעו פערים, וזאת עד שיגיע מאמן. הדבר נעשה ככל הנראה אחרי התקדמות עם חלק מהמועמדים, בהם רוטן. במועדון ממתינים לאישור סופי של ההולנדי בנוגע לעסקה.

בשנים האחרונות אימנו במכבי חיפה שני מאמנים זרים. הראשון הוא אלכסנדר סטנוייביץ', שמונה באפריל 2014, והגיע מבייג'ינג גוואן. הוא התפטר בחודש דצמבר, כעבור 15 מחזורים בהם צבר 19 נקודות. המאמן הבא היה רנה מולנסטיין, שמונה בתחילת העונה שעברה, באוגוסט 2016. בחודש פברואר הוא סיים את תפקידו כמאמן וביולי השנה עבר לאמן בליגה ההודית, אך פוטר בינואר האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully