וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר התערב במגעים עם ורמוט: "יש פערים, כרגע הכל מושהה"

23.1.2018 / 7:47

בהפועל חיפה מאשרים את הפניה מנשיא מכבי חיפה להפסיק את המו"מ עם הקשר, לאחר שאביו עזב את הפגישה ללא סיכום. הירוקים טוענים: "כרגע החוזה של ורמוט תקף. המאמן הבא יחליט לגביו"

מערכת וואלה!

האם מכבי חיפה תודיע השבוע על הישארותם של גילי ורמוט ועומר דמארי בקבוצה? בעוד שהחלוץ לא ממהר לעזוב כרגע את הקבוצה, אתמול פרסמנו כי ישנם פערים בין להפועל חיפה לקשר, כשבמקביל מכבי חיפה ביקשה מיואב כץ להפסיק מיידית את המשא ומתן עמו. אחרי שבמכבי חיפה אישרו אתמול כי פנו לאדומים, הלילה אישרו בהפועל חיפה כי: "התבקשנו לא לנהל משא ומתן עם השחקן. נכון שהיו פערים, כרגע הכל מושהה".

עוד בנושא:

פערים בין גילי ורמוט להפועל חיפה. מכבי חיפה: "עצרו המו"מ"
חנן ממן ערך אימון מלא, אך לא תורגל בהרכב הפועל חיפה לקראת עכו

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. ברני ארדוב
המעבר שלו להפועל חיפה תקוע כרגע. גילי ורמוט, משמאל/ברני ארדוב

השיחה בין הצדדים, אותה יזמו נשיא המועדון יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב, נערכה הלילה לאחר שהבעלים יואב כץ נפגש עם אביו של הקשר, שעזב את בית המלון ללא סיכום. יש לציין כי הפועל חיפה רשאית לנהל משא ומתן עם השחקן, בתנאי שתודיע לירוקים על המגעים בכתב, אך כרגע הוחלט להקפיא אותו לפחות ביממה הקרובה. במכבי חיפה טוענים כי כרגע החוזה של ורמוט לעונה הבאה תקף, משום ששיחק ביותר מ-70 אחוז מהמשחקים, אך גורם במועדון הוסיף: "המאמן הבא יחליט לגביו. עד סוף החלון יהיה כאן מאמן". הפערים בין הצדדים נובעים מדרישת אביו של גילי ורמוט לקבל חוזה לשנתיים וחצי, ללא התניות. כץ מציע חוזה לעונה וחצי בלבד. גם פערים כספיים קטנים התגלעו בשיחות, אך לא מדובר בפערים משמעותיים והמשא ומתן התקיים סביב אורך החוזה.

במכבי חיפה מנסים לקדם הגעת מאמן, והמטרה היא לסכם עד סוף השבוע על הצטרפותו. מוחמד אלאך מערב רק את ההנהלה הבכירה במגעים וטוען כי עד סגירת החלון יהיה מאמן חדש למכבי חיפה. במועדון ממתינים לאישור סופי של ההולנדי בנוגע לעסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האזינו לפרק החדש של "הפודיום": קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully