וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנד הולרבאך מונה למאמן המבורג: "נעשה מה שאפשר כדי להישאר"

קשר העבר, ששיחק בקבוצה בין 2004-1996, ינסה להוציא את הצפוניים מהמצב הרע אליו נקלעו כשהם במקום ה-17 והלפני אחרון וסוחבים ארבעה הפסדים ברציפות. החליף את מרכוס גיזדול שפוטר

ברנד הולרבאך מאמן המבורג. GettyImages
יצליח להוציא את העגלה מהבוץ? הולרבאך/GettyImages

יממה לאחר פיטוריו של מרכוס גיזדול, הודיעה היום (שני) המבורג על מינויו של ברנד הולרבאך למאמנה עד 30 ביוני 2019. קשר העבר, ששיחק בקבוצה בין 2004-1996, עבד כעוזר מאמן של פליקס מגאת בשאלקה ו-וולפסבורג ובין 2017-2014 הוא אימן את וורצבורגר קיקרס. הולרבאך מגיע להציל את הספינה הטובעת HSV, שנמצאת במקום ה-17 והלפני אחרון בבונדסליגה עם 15 נקודות בלבד, חמש מתחת למקום ה-15 שם נמצאת מיינץ. גיזדול פוטר מהמבורג אחרי ארבעה הפסדי ליגה ברציפות וכשהם מנצחים פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים.

"היה לי חשוב מאוד להגיע מהר לקבוצה ולהתרשם מהשחקנים", אמר הולרבאך בהצגתו, "חשוב מאוד שנראה שאנחנו מאוחדים. נקיים הרבה שיחות כי לקבוצה חסר ביטחון אחרי השבועות האחרונים. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה כשהדבר הכי חשוב הוא שנהיה חזקים ולא נאפשר ליריבות לכבוש שערים קלים נגדנו. אני המבורג בלב ועקבתי אחרי המשחקים שלה תמיד. השנים האחרונות לא היו יפות במיוחד, אבל האוהדים תמיד תומכים בקבוצה. אנחנו צריכים להראות התקדמות עכשיו. אני מסתכל יותר על הסיכויים מאשר על הסכנות. חוויתי כאן זמן נהדר כשחקן. אני מכיר את המועדון מצוין ורוצה להחזיר אותו לימים היפים. כל מי שמכיר אותי יודע שאני נותן תמיד את כל כולי. נעשה כל מה שאפשר לעשות כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully