וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אנדרלכט: "היינו צריכים שחקן כמו קני סייף, הוא בחור מצוין"

היין ואנהאזברוק התאחד עם קשר נבחרת ארצות הברית אחרי שאימן אותו בגנט ופירגן: "הוא מהיר ויודע להשיג כדורים אבודים". עומרי אלטמן: "חייבים להתחיל לנצח בחוץ, אין לנו ברירה"

אתר רשמי

אנדרלכט השיגה אתמול (ראשון) ניצחון 0:1 על גנק במשחק חוץ לא קל במסגרת המחזור ה-22 של הליגה הבלגית. מי שערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב והשלים 90 דקות הוא שחקן נבחרת ארצות הברית קני סייף, שפתח לראשונה העונה ב-11 (בגנט שותף רק מהספסל מאז שחזר מהפציעה) ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון שלישי ברציפות. אנדרלכט נמצאת במקום השלישי בליגה הבלגית עם 43 נקודות, 11 פחות מהמוליכה קלאב ברוז' בה משחק ליאור רפאלוב.

מאמן אנדרלכט היין ואנהאזברוק, שאימן את הישראלי בגנט והתאחד איתו החמיא לסייף בסיום: "קני שחקן נהדר ובחור מצוין. ידעתי שיש לנו צורך בשחקן בסגנון שלו. יש לו מהירות, הוא יודע להשיג כדורים אבודים ולבצע פעולות חיוביות. הוא יכול לעשות זאת לאורך 90 דקות, אבל בגלל שהוא לא שיחק הרבה בגנט אנחנו צריכים להיזהר ולא לאמץ אותו יותר מדי. נשלב אותו לאט לאט".

סייף עצמו הוסיף: "ידענו מה המשימה שלנו, המאמן הסביר לנו מה לעשות התקפית והגנתית ואני שמח שזה הצליח לנו. היה חשוב לנצח. יש לנו מנטליות טובה ורוח קבוצתית נהדרת. אני שמח שאנחנו יכולים להמשיך קדימה עם שלוש נקודות".

עוד בנושא:

ליגיונרים: קני סייף ערך בכורה מוצלחת במדי אנדרלכט
קני סייף: "שמעתי הרבה על אנדרלכט עוד לפני שהגעתי לבלגיה"
אנדרלכט אישרה: קני סייף חתם בהשאלה עד סוף העונה

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
רוצה לחזור לימים הטובים. קני סייף/GettyImages

* עומרי אלטמן, שכבש ב-0:4 של פנאתינייקס על קרקירה במחזור האחרון ביוון, סיפק ראיון לאתר הרשמי של הירוקים. "הצלחנו להפוך את המשחק לקל עבורנו" , אמר, "כל הקבוצה שיחקה טוב. עכשיו אנחנו צריכים לשמור על היכולת הזו, בעיקר במשחקי חוץ, ואז הכל יסתדר עבורנו. חייבים להתחיל לנצח בחוץ, ולהתחיל כבר במשחק הקרוב מול אפולון סמירניס. אין לנו ברירה".

* ביברס נאתכו פתח בהרכב צסק"א מוסקבה שנפרדה ב-2:2 עם הורסנס הדנית במשחק אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully