וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע: הפועל חיפה רוצה רבע גמר שני רצוף, דרבי היסטורי בכפר סבא

האדומים מהכרמל ינסו להתאושש בגביע מול הפועל עכו, מולה ישחקו גם בשבת בליגה. כפר סבא מתמרקת לקראת המפגש בין הפועל לבית"ר, נס ציונה ושפרעם חולמות על סנסציות (19:00, 5 לייב)

מערכת וואלה!

בווידאו: חיים סילבס בראיון ל"טוכמן וחמי"

שלב שמינית גמר גביע המדינה ייצא לדרך עם ארבעה משחקים שיתקיימו מחר (שלישי, 19:05, ספורט 5 לייב) במקביל. במפגש על טהרת ליגת העל, הפועל עכו תארח את הפועל חיפה, ארבעה ימים לפני שהן מתעמתות גם בליגה. הפועל רעננה תארח את סקציה נס ציונה מליגה א' דרום, עירוני קרית שמונה מחכה להפועל שפרעם מליגה א' צפון, ובאצטדיון לויטה יתקיים דרבי היסטורי: בית"ר כפר סבא מליגה א' דרום מול הפועל כפר סבא מהלאומית.

הפועל עכו - הפועל חיפה

שני מפגשים תוך ארבעה ימים יהיו בין הקבוצות, שמגיעות שתיהן אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. במשחק הגביע הקודם ביניהן, הפועל חיפה ניצחה 1:2 ב-2007 ועלתה לרבע הגמר על חשבון העכואים. האדומים מהכרמל היו ברבע הגמר גם בעונה שעברה, עכו הייתה שם לאחרונה ב-2006. אחרי המשחק הטוב שהציגו בשבת האחרונה, בהפועל עכו מקווים לצבור ביטחון דרך גביע המדינה ומאמינים ביכולתם לעבור את הפועל חיפה. בעכו מתכננים לעלות בהרכב חזק כשבמועדון מבינים שקהל רב יותר יגיע לאורחת אך מאמינים שהמגרש הביתי יעזור להם. "הגביע עבורנו זה בונוס, אבל דרכו אפשר לצבור בטחון ולייצר מומנטום", אמר שחקן בקבוצה, "הפועל חיפה קבוצה מצוינת אבל בגביע הכול אפשרי".

הרכב משוער, הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, ינון אליהו, מוחמדו סיסוקו, גל שיש, מתן בלטקסה, ברונו איבה, לוטם זינו, עמראן אלקרינאוי, פיטר אונייקאצ'י, בן אז'ובל.

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, ריסטו מיטרבסקי, שמואל שיימן, גל אראל, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, אלון תורג'מן, יוסיפ איבנצ'יץ', ראדו גנסארי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל חיפה, מקסים פלקושצ'נקו מול שחקן הפועל עכו, גבי קניקובסקי. לילך וייס, מערכת וואלה!
שני מפגשים תוך ארבעה ימים. מקסים פלקושצ'נקו לפני גבי קניקובסקי/מערכת וואלה!, לילך וייס

הפועל רעננה - סקציה נס ציונה

מוליכת ליגה א' דרום חזרה מהפגרה עם הפסד ראשון העונה - 3:2 בבקעת הירדן - אך מקווה להמשיך את המסע היפה שלה בגביע. נס ציונה הדיחה את מכבי הרצליה מהלאומית ובסיבוב ח' הפתיעה את בני סכנין עם 0:2 מצמד של הקפטן סהר לוי. את הפועל רעננה היא הדיחה מהגביע ב-2012, אבל זה היה הניצחון היחיד שלה על הקבוצה מהשרון בתשעה מפגשים בכל המסגרות. רעננה ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים, כולל 0:5 בסיבוב ח' של הגביע ב-2013, ורוצה כרטיס לרבע הגמר בפעם השנייה בתולדותיה ולראשונה מאז 2011.

שחקן סקציה נס ציונה סהר לוי חוגג. ברני ארדוב
מכין הפתעה גם לרעננה? סהר לוי/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה - הפועל שפרעם

הופעה היסטורית בשמינית הגמר לקבוצה מליגה א' צפון, שמגיעה במומנטום נהדר אחרי שישה ניצחונות רצופים, כולל 2:4 על דליית אל כרמל במשחק הליגה שהוקדם ליום חמישי. עבד מורג'אן, אקס הפועל עכו, ימשיך להוביל את הקבוצה של איברהים אבו רקייק, שתנסה להדהים את מחזיקת הגביע מ-2014. מרכוס דיניז הברזילאי יחסר אצל המארחת בגלל פציעה. עירוני קרית שמונה תנסה להמשיך במומנטום. המאמן של הצפוניים חיים סילבס הזהיר את שחקניו משאננות. למרות היריבה הנחותה, סילבס לא צפוי לבחור בהרכב משני ויעשה רק כמה שינויים. מהדי זועבי ימשיך לעמוד בשער כאשר שובל גוזלן צפוי לחזור לחוד.

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: מהדי זועבי, אמיר נאסר, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, סאן מנחם, עדן שמיר, דידייה ברוסו, עומר לקאו, איסמעאיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

שחקני עירוני קרית שמונה. מערכת וואלה!
המומנטום יימשך? שחקני עירוני קרית שמונה/מערכת וואלה!

בית"ר כפר סבא - הפועל כפר סבא

דרבי ראשון אי פעם בין שתי הקבוצות. שחקניו של נועם שוהם מרוכזים בדרבי מאז ההגרלה וזה ניכר ב-0:0 החלש מול מכבי קביליו יפו ביום שישי. ניר שמש הורחק וייעדר, אבל לבית"ר כפר סבא יש קודם כל את עידן סרור, שכיכב בשלבים הקודמים וינסה להפתיע גם את סגנית מוליכת הלאומית. דרוידאס שרנאס עשוי לפתוח לראשונה אצל הירוקים, אחרי ששותף כמחליף ב-2:2 מול בני לוד. עומר פדידה ימשיך להיעדר בגלל פציעה, אך גם בלעדיו הפועל כפר סבא פייבוריטית לשוב לרבע הגמר אחרי שנתיים.

אוהדי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
לראשונה אי פעם, יחזו בדרבי מול בית"ר. אוהדי הפועל כפר סבא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully