וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 1:2 את פריס סן ז'רמן עם שער אדיר בדקה ה-94

המוליכה רשמה הפסד שני דרמטי אחרי קרב צמרת נפלא: ממפיס המחליף הכריע בתוספת הזמן, אחרי כדור חופשי נדיר של פקיר (2) ושוויון מרהיב של קורזאבה (45). דני אלבס הורחק, אמבפה נפצע

ממפיס דפאי שחקן ליון חוגג. רויטרס
סיום מושלם למשחק מצוין. ממפיס דפאי חוגג/רויטרס

המחזור ה-22 בליגה הצרפתית נחתם הערב (ראשון) עם 1:2 דרמטי ומלהיב של ליון על המוליכה פריס סן ז'רמן, לה היה זה הפסד שני העונה. מונאקו הרביעית ניצחה 1:3 את מץ, ניס גברה 0:1 על סנט אטיין.

אנתוני לופס שוער ליון נופל על קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רגע כואב. קיליאן אמבפה נפצע/רויטרס

ליון - פריס סן ז'רמן 1:2

משחק צמרת מהסרטים בפארק אולימפיק. פריס סן ז'רמן הגיעה ללא ניימאר הפצוע והסתבכה כבר אחרי שתי דקות, כשנביל פקיר זיהה מיקום רע של אלפונס אראולה וסובב כדור חופשי נהדר מ-35 מטרים אל הרשת. שער הליגה ה-16 העונה של קפטן ליון. האורחים איבדו את קיליאן אמבפה בגלל פציעה לאחר שהחלוץ הצעיר התנגש בצורה כואבת בשוער אנתוני לופס, אך גם בלעדיו מצאו שוויון מרהיב תוצרת המגנים בתוספת הזמן של המחצית: דני אלבס הרים מימין ולייבין קורזאבה הניף את רגל שמאל וכמעט קרע את הרשת עם טיל מהאוויר. בדקה ה-57 נותרה פ.ס.ז' ב-10 שחקנים, אחרי שדני אלבס ביצע עבירה מאחור ואז גם התווכח עם השופט קלמון טורפן שהראה לו צהוב שני. שחקני המוליכה התנפלו על טורפן במטרה למנוע את שליפת האדום ומרקו וראטי אף הפיל לו את הכרטיס מהיד. למרות הנחיתות המספרית והעצבים שהיו בשיאם, פ.ס.ז' החזיקה מעמד, אבל רק עד לדקה ה-94. ממפיס דפאי המחליף קיבל את הכדור ושלח ימנית אדירה מ-20 מטרים אל החיבורים של אראולה חסר האונים. ליון במקום השני, שמונה נקודות פחות מהמוליכה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן פריס סן ז'רמן לייבין קורזאבה חוגג עם אדינסון קבאני. רויטרס
איזה טיל. לייבין קורזאבה/רויטרס

מונאקו - מץ 1:3

אחרי שתי תוצאות תיקו, האלופה שבה למסלול הניצחונות וזה קרה על חשבון נועלת הטבלה, שנעצרה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד. המגן השמאלי ז'ורז' כבש את שערו הראשון העונה בדקה ה-45, עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה אחרי שהניסיון הראשון של רדאמל פלקאו נעצר. השוער אייג'י קוואשימה הכשיל את אדאמה דיאקבי מחוץ לרחבה וספג כרטיס אדום בדקה ה-50, כשהאלג'יראי ראשיד גזל ניצל את היתרון המספרי וסובב אל הרשת בדקה ה-67. מץ הצליחה לצמק מראשו של המחליף איברהימה ניאן בדקה ה-72, אבל רוני לופס סגר עניין מקרוב אחרי הכנה של פאביניו בדקה ה-81.

ראשיד גזל שחקן מונאקו. רויטרס
סובב אל הרשת. ראשיד גזל/רויטרס

ניס - סנט אטיין 0:1

איזה קאמבק מרגש של ווילאן סיפריאן. הקשר מגוואדלופ היה התגלית הגדולה של ניס בעונה שעברה עם שמונה שערים שסייעו לקבוצתו לרוץ בצמרת, אך במרץ הוא נפצע בצורה קשה והושבת לשמונה חודשים, כשבשלב מסוים גם המשך הקריירה עמד בסכנה. אך סיפריאן צלח את השיקום, ובמשחקו השני בהרכב מאז חזר לפעילות, סובב כדור חופשי נהדר והעניק לניס ניצחון יקר. מתי זה קרה? בדקה ה-22 של המחזור ה-22, מרגלי שחקן בן 22. קוסמי. הקבוצה של לוסיאן פאברה עם שבעה משחקים ללא הפסד בליגה, מתוכם חמישה ניצחונות, ואחרי פתיחה איומה נמצאת כבר במקום השישי. סנט אטיין המאכזבת עם הפסד חוץ חמישי ברציפות, רק נקודה מעל המקום המוליך למבחנים.

ווילאן סיפריאן שחקן ניס. רויטרס
ניס התגעגעה אליו. ווילאן סיפריאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully