וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: קני סייף ערך בכורה מוצלחת במדי אנדרלכט

הקשר השלים 90 דקות בעמדת הכנף השמאלית וסחט כרטיס אדום ב-0:1 בחוץ על גנק. מרציאנו הצטיין בגביע, אך היברניאן הפסידה 1:0 להארטס בדרבי. רפאלוב לא שותף בתיקו של קלאב ברוז'

מערכת וואלה!

קני סייף ערך הערב (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה אנדרלכט, והשלים 90 דקות בניצחון החוץ 0:1 על גנק. סייף הוצב בכנף שמאל בשיטת ה-3-4-2-1 של היין ואנהאזברוק, בדיוק אותה עמדה בה פרח אצל המאמן בימיהם המשותפים בגנט. סייף אף סחט כרטיס אדום מהאוקראיני רוסלן מלינובסקי בדקה ה-53, כשאת שער הניצחון כבש הקפטן סופיאן האני בדקה ה-44. אנדרלכט במקום השלישי בבלגיה אחרי 22 מחזורים, מרחק 11 נקודות מקלאב ברוז' המוליכה.

* אופיר מרציאנו סיפק הערב (ראשון) הופעה נהדרת בשערה של היברניאן, אך למרות זאת לא הצליח להימנע מקבוצתו הפסד 1:0 בדרבי מול הארטס. השוער הישראלי החזיק את קבוצתו במשחק בסיבוב הרביעי של הגביע הסקוטי עם כמה הצלות נהדרות, כולל לוולה של דמטרי מיטשל שנראה כעושה דרכו פנימה, עד שנכנע בסופו של דבר נכנע לנגיעה מקרוב של דון קאווי בדקה ה-87, אחרי נגיחה של כריסטופר ברה.

* ליאור רפאלוב ישב על הספסל ולא שותף ב-2:2 הדרמטי של קלאב ברוז' בחוץ מול אנטוורפן. מוליכת הליגה הבלגית עוד פיגרה 2:0 בדקה ה-89, אבל אז איבן טומאצ'ק שהגיע ממכלן השווה בבכורה שלו וההולנדי רוד פורמר השווה בתוספת הזמן. הפער בפסגה עומד על תשע נקודות.

* אלי אלבז לא נכלל בסגל של אפולון סמירניס, שהובסה 3:0 בידי פאוק סלוניקי במחזור ה-18 בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully