וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: תומאס מולר הגיע ל-100 שערי ליגה, 2:4 לבאיירן על ברמן

הסמל הגרמני כבש צמד ורשם ציון דרך במדי הבווארים, שהגדילו את יתרונם בפסגה ל-16 נקודות. רוברט לבנדובסקי תרם צמד משלו. אוהדי שאלקה מחו נגד לאון גורצקה ב-1:1 מול האנובר

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן חוגג. רויטרס
חיכה לציון הדרך הזה. תומאס מולר מודה למבשל חאמס רודריגס/רויטרס

באיירן מינכן המשיכה הערב (ראשון) את השיוט שלה לעבר אליפות שישית ברציפות, כשהגדילה את היתרון בפסגת הבונדסליגה ל-16 נקודות בזכות 2:4 ביתי על ורדר ברמן. שאלקה השלישית סיימה ב-1:1 מול האנובר, במשחק בו לאון גורצקה זכה לבוז מחריש אוזניים.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן כובש את שערו ה-100 בבונדסליגה. רויטרס
תשעה מתוך 100 השערים היו נגד ורדר ברמן. תומאס מולר כובש/רויטרס

באיירן מינכן - ורדר ברמן 2:4

זה לא היה פשוט, אבל בסופו של דבר הבווארים השיגו ניצחון ליגה שישי ברציפות וניצחון 17 ברציפות במשחקים מול ורדר ברמן. המדורגת 16 עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-25 מרגלי ג'רום גונדורף, אבל בדקה ה-41 תומאס מולר השתלט נהדר על כדור ארוך של ג'רום בואטנג, הוריד בחזה ובחצי יעף בעט פנימה. רוברט לבנדובסקי השלים מהפך עם נגיחה בדקה ה-63, ניקלאס זולה הלחיץ שוב את הקהל באליאנץ ארנה עם שער עצמי בדקה ה-74, אך מי אם לא לבנדובסקי דאג להבטיח ניצחון עם נגיחה נוספת אחרי הרמה של מולר בדקה ה-77 ולהגיע ל-17 שערי ליגה העונה. מולר התקנא בחברו הפולני והשלים צמד משלו אחרי הקפצה יפה של חאמס רודריגס בדקה ה-84. מולר הכפיל בערב אחד את מאזן שעריו העונה, חגג צמד ראשון מאז אפריל אשתקד והגיע ל-100 שערי ליגה. חאבי מרטינס הבאסקי ערך את ההופעה ה-100 שלו בבונדסליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
פעמיים עם הראש. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

שאלקה - האנובר 1:1

הקהל המקומי התמקד בעיקר בקשר לאון גורצקה, שחתם בשבוע שעבר בבאיירן מינכן ויעבור לשורות האלופה בקיץ. "לא כסף ולא תארים שווים יותר מהמועדון שלנו! מי שלא מבין את זה יכול ללכת להז***ן!", נכתב על שלט גדול שהניפו אוהדי שאלקה, שגם ליוו בקריאות בוז כל נגיעה של גורצקה בכדור והגבירו את העוצמות כאשר הקשר הוחלף בדקה ה-63. מרקו פיאצה המושאל מיובנטוס פתח לראשונה וכבש שער בכורה בדקה ה-16, אבל ניקלאס פולקרוג המצוין, שהבקיע שלושער במהפך של האנובר מול מיינץ במחזור הקודם, דחק את השוויון בדקה ה-86 עם שערו התשיעי העונה. שאלקה במקום השלישי, כאחת מארבע קבוצות עם 31 נקודות. האנובר עם ארבע פחות במקום ה-10.

אוהדי שאלקה עם כרזה נגד לאון גורצקה. GettyImages
השלט של אוהדי שאלקה נגד לאון גורצקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully