וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטפורד נפרדה ממרקו סילבה: "קיבל פנייה לא חוקית מקבוצה אחרת"

הצרעות הודיעו: "סילבה קיבל פנייה לא חוקית מקבוצה אחרת (אברטון) ומאז הפוקוס שלו בקבוצה הידרדר, כמו התוצאות". מרקוס גיזדול פוטר מהמבורג אחרי שקבוצתו ירדה למקום ה-17 בבונדסליגה

המאמן מרקו סילבה שפוטר מווטפורד. GettyImages
הפלרטוט שלו עם אברטון עלה לו במשרה. מרקו סילבה/GettyImages

ווטפורד האנגלית הודיעה היום (ראשון) על פרידה ממאמנה מרקו סילבה, תוך שהיא מאשימה קבוצת פרמיירליג אחרת (ככל הנראה אברטון) בפנייה לא חוקית לפורטוגלי.

סילבה אימן את הצרעות מהקיץ והוביל את הקבוצה לפתיחת עונה טובה מאוד. החל מנובמבר החלו להופיע דיווחים של התעניינות של אברטון בשירותיו, אבל הטופיז לא פנו לווטפורד בבקשה לנהל איתו מו"מ. עם או בלי קשר, מה-28 בנובמבר ווטפורד צברה 5 נקודות בלבד מ-33 אפשריות. אתמול הקבוצה הפסידה 2:0 ללסטר סיטי, במה שהיה משחקו האחרון של סילבה.

בהודעה של המועדון נכתב: "הזרז להחלטה היה פניה לא חוקית של קבוצה אחרת בפרמיירליג לסילבה - דבר שבעיני ההנהלה דרדר את הפוקוס שלו בקבוצה ואת התוצאות. למען ביטחון והצלחה הקבוצה, אנחנו מאמינים שהיה נדרש שינוי".
).

מרקוס גיזדול מאמן המבורג. GettyImages
משלם את המחיר. מרקוס גיזדול/GettyImages

בגרמניה המבורג פיטרה את המאמן מרקוס גיזדול. קבוצת הפאר מצפון גרמניה מבלה עוד עונה בתחתית וההפסד 2:0 לקלן ביום שבת היה הרביעי שלה ברציפות. המבורג מדורגת במקום ה-17 מתוך 18 - אולי בדרך לירידת ליגה לראשונה בתולדות המועדון (המבורג היא היחידה שמעולם לא ירדה מהבונדסליגה מאז הקמתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully