וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "מעולם לא ספגתי 148 נקודות, אפילו לא במשחק וידאו"

כוכב קליבלנד איבד את שלוותו אחרי הביזיון מול אוקלהומה סיטי: "אם הפלייאוף היה מתחיל עכשיו, היינו יכולים לעוף ממש מוקדם". יוסטון חגגה, קאפלה משוכנע: "אנחנו טובים מגולדן סטייט"

לברון ג'יימס עם מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
ימשיכו יחד? טיירון ולברון/AP

לילה מעניין במיוחד עבר על חובבי ה-NBA, כאשר גולת הכותרת הייתה כמובן הניצחון הענק של יוסטון על גולדן סטייט בקרב בין שתיים מהקבוצות החזקות בליגה והטוענות לכתר. אולם, הסיפור הגדול הגיע עוד לפני כן מקליבלנד שם סגנית האלופה המשיכה את העונה המבזה שלה והשוותה את השפל הגדול ביותר בהיסטוריה שלה כשספגה 148 (!) נקודות מאוקלהומה סיטי.

בהפסדים הקודמים לברון ג'יימס ניסה להרגיע וטען שבסך הכול מדובר בעונה ארוכה, אך הפעם קינג ג'יימס לא קיבל בשלוות נפש את התבוסה מול ווסטברוק וחבריו ואמר: "פלייאוף? אנחנו לא יכולים לחשוב על זה אפילו, לא בדרך שבה אנחנו משחקים כרגע. אם הפלייאוף היה מתחיל בסופ"ש הבא, היינו יכולים לעוף מוקדם בקלות".

לברון דיבר על תצוגת הנפל של קבוצתו, ולא בפעם הראשונה, ואמר: "מעולם לא נתתי ליריבה שלי לקלוע מולי 148 נקודות בקריירה, אפילו לא במשחקי וידאו. הם עשו מה שהם רוצים. מבפנים, מבחוץ. זה היה הפסד רע מאוד שלנו".

עוד בנושא:

יוסטון עצרה את גולדן סטייט, אוקלהומה סיטי השפילה את קליבלנד

לברון ג'יימס. AP
יש לו הרבה על מה לחשוב. לברון ג'יימס/AP

ומה לגבי טיירון לו? מעמדו של מחליפו של דיוויד בלאט מעורער מתמיד בעקבות היכולת העגומה שמציגה הקבוצה. לברון ג'יימס, שבזמנו היו דיווחים לפיהם הוא היה מעורב בפיטורים של בלאט, התייחס לכך ואמר: "אני מקווה שהוא לא יפוטר, אבל באמת שאני לא יודע. אני לא יודע מה יקרה עם הקבוצה שלנו. אין לי מושג מה הולך. מבחינה אישית, אנסה להיות חד ככל שאני יכול כדי לשמור את החבר'ה ולחזור לשחק כדורסל. אני רק מנסה להישאר בפוקום עד כמה שאני יכול".

ג'יי אר סמית' היה יותר נחרץ בעמדה שלו כדי להגן על הצוות המקצועי ואמר: "הם לא יכולים לצאת למגרש ולשחק עבורנו. אנחנו לא מוציאים לפועל את התרגילים שלהם, הגנתית והתקפית".

"זה מביך, זה בלתי מתקבל. אנחנו יכולים רק לעלות מכאן, זה הדבר היחיד שטוב. אנחנו חייבים להסתכל במראה, להסתכל על עצמנו ולהחזיר את הגאווה", אמר אייזאה תומאס, הרכז שהגיע בטרייד הגדול עם קיירי, טרייד שנכון לעכשיו חיזק הרבה יותר את בוסטון מאשר את קליבלנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'יימס הארדן יוסטון. רויטרס
מי אמר שהוא לא משטח על כדורים? ג'יימס הארדן הלילה/רויטרס

והיה גם עוד משחק בלילה, ועוד איזה משחק. יוסטון ניצחה בפעם השנייה העונה את גולדן סטייט ובקבוצה מטקסס לא מתביישים להודות: אנחנו רוצים לקרוא תיגר על הווריירס העונה.

"אנחנו בטוחים בעצמו כי אנחנו יודעים שאם נעשה מה שאנחנו יודעים לעשות, אנחנו ננצח אותם", כך אמר קלינט קאפלה סנטר הרוקטס שנהנה מעונה מצוינת עד כה.

"מבחינה מנטאלית, יש לנו עכשיו סיכוי להילחם על המקום הראשון במערב", אמר אריק גורדון הסופר סאב של דאנת'וני, "עכשיו כשאנחנו בריאים אני חושב שאנחנו יכולים להשיג רצף של ניצחונות ולעשות מה שעשינו טוב בתחילת השנה".

"זה מה שאנחנו נלחמים עליו", אמר ג'יימס הארדן שקלע הלילה 22 נקודות כולל שלשה גדולה בקלאץ', "זה לא הולך להיות קל. לא מדובר בנגד מי אנחנו משחקים, העניין הוא אנחנו ואיך צריך להשתפר בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully