וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור: "נכשלנו מבחינה הגנתית, לא שמרנו ברבע האחרון"

21.1.2018 / 9:10

אכזבה בהפועל ירושלים אחרי שאיבדה יתרון 19 מול הפועל תל אביב, המאמן הודה: "נפלנו מהרגליים, שיחקנו רק שלושה רבעים". אוחיון: "נצטרך ללמוד מזה". דאגה בעקבות מצבת הפצועים הארוכה

one

אכזבה רבה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש 89:85 במפגש הפיקנטי והדרמטי אמש (שבת) מול הפועל תל אביב. הקבוצה של מודי מאור כבר הובילה ב-19 נקודות אך התפרקה ב-15 הדקות האחרונות והציגה רבע אחרון מביך של 31:14 שהוביל לקאמבק של האורחים מתל אביב.

לא מעט שריקות בוז נשמעו מהקהל כשיתרונם של המארחים קוזז בצורה כה קיצונית. מודי מאור דיבר בסיום בעיקר על הדקות האחרונות: "לא שמרנו ברבע האחרון, ספגנו 31 נקודות ועם זה קשה לנצח. חששתי מהרבע האחרון, ניסיתי לנהל את הדקות לפני כן כי אנחנו עם סגל קצר של שבעה שחקנים וחצי. קצת נפלנו מהרגליים, לא הצלחנו לסיים דברים שאנחנו בדרך כלל מצליחים לסיים וזה כולל כמה זריקות עונשין. אין לי תלונות לאף שחקן, כולם נתנו את כל מה שיש להם כדי לנצח את המשחק הזה. כשנהיה בסגל מלא, אני חושב שננצח משחקים כאלו. אני גאה בשחקנים על המלחמה".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב חזרה מפיגור 19 וניצחה 85:89 את הפועל ירושלים
צפו בגלבוע/גליל מנצחת את מכבי תל אביב 91:94 ביד אליהו

ג'רום דייסון שחקן הפועל ירושלים מול רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפסד כואב. ג'רום דייסון מול רביב לימונד/ברני ארדוב

קיילין לוקאס סובל ממתיחה בגב ולא שיחק אתמול ועתה לאחר שאלן אומיץ' השיב בחיוב להצעת הכוכב האדום, מאחורי הקלעים בקבוצה הביעו דאגה מהסגל הקצר. שחקני ירושלים סובלים מלא מעט פציעות, כשבקבוצה לא יכולים לרשום שחקן זר נוסף לליגה. כזכור, טרנס קינסי מחלים מנקע בקרסול שאירע במשחק רבע גמר הגביע. השחקן צפוי לשוב לפעילות בתוך כעשרה ימים, אך סובל מלא מעט בעיות בגבו. ריצ'ארד האוול מחלים מניתוח ארתוסקופיה בברכו. קצב ההחלמה עומד בלו"ז המקורי והוא צפוי לשוב לאימונים סדירים בתוך כשבועיים עד שלושה. רונלד רוברטס אמנם שב לפעילות אך סובל עדיין מכאבים בברכו .

יוגב אוחיון סיכם: "שיחקנו לאורך שלושה רבעים בצורה יוצאת מן הכלל, הבאנו את הפועל תל אביב לאן שרצינו ואז התחלנו להרפות מבחינה הגנתית, אם זה הסגל הקצר שהיה לנו, אבל יותר חוסר ריכוז מבחינתנו. נצטרך ללמוד מהמשחק הזה ולדעת לתפקד ברגעים כאלה וללמוד איך לצאת מהמצבים כאלה. בסוף היו כמה זריקות גדולות של הפועל תל אביב, שריקה קשה קצת, אבל זה לא מה שגרם להפסד הזה, נצטרך ללמוד ולתפקד טוב יותר".

"מאור הדגיש במהלך השבוע שהפועל קבוצה מסוכנת והם חזרו במשחקים מפיגור דו ספרתי, ידענו למה הם מסוגלים, נכשלנו מבחינה הגנתית ברבע הרביעי, נצטרך לתקן ולהמשיך הלאה. הנתון של הריבאונד אסור שיקרה, ריבאונד זה עניין של רצון, לא יכול להגיד שלא נתנו את ה-100 אחוז, כל שחקן שעלה נתן את הכל. בסוף זה לא הספיק, אבל במשך שלושה רבעים היינו לפי תוכנית המשחק שרצינו, משחק כדורסל משחקים 40 דקות".

על התמיכה החלקית של הקהל ושריקות הבוז אמר אוחיון: "אני לא שם לב לשום דבר, אני מעריך את הקהל של הפועל ירושלים, יש לי היכרות ארוכת שנים איתם, שמרתי על קשר עם כולם גם כשהייתי במכבי, לא מתייחס למה שקורה מחוץ למגרש ומשתדל לתת את הטוב ביותר".

סטרטוס פרפרוגלו אמר: "הצגנו כדורסל טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הם שיחקו יותר אגרסיבי, אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה, אנחנו צריכים להסתכל קדימה, היינו חסרים כמה שחקנים אבל זה לא תירוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully