וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אם יחזור לספרד, קואנקה ידרוש שכר גבוה ב-25%

21.1.2018 / 8:19

בארץ מולדתו השחקן משלם 50 אחוז מס לעומת 25 בישראל וידרוש להשלים זאת. חיחון מהליגה השנייה מעוניינת בשירותיו. אכזבה מהיכולת מול עכו ("לא מייצרים יציבות"). אופציית עומר דמארי על הפרק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תום זואילי

1. חזרו לנצח, אבל מה עם היכולת?

אכזבה קשה בהפועל באר שבע מהיכולת אמש (שבת) ב-0:1 הדחוק והממש לא מרשים על הפועל עכו המפורקת. בבאר שבע קיוו שאחרי המשחק מול הפועל חיפה הקבוצה תציג עוד משחק טוב אך התבדו. "אנחנו לא מצליחים לייצר יציבות העונה. אנחנו חייבים להשתפר", אמר שחקן בקבוצה, "היו חלקים טובים נגד עכו אבל הם היו לזמנים קצרים מדי במשחק. אם המשחק היה מסתיים בתיקו זו לא הייתה גניבה של עכו".

לצד האכזבה מהיכולת, בקבוצה היו מרוצים שהצליחו להשיג שלוש נקודות, כאשר בסיום השחקנים שחררו הרבה לחץ ואוויר. "אנחנו שואפים לשחק שבוע אחרי שבוע ביכולת טובה ולקחת נקודות", הצהיר דן איינבינדר. "שבוע שעבר שיחקנו מצוין ולא ניצחנו. אני שמח שהפעם למרות שהיו לנו גם דקות לא טובות לקחנו שלוש נקודות חשובות שיעזרו לנו בהמשך. אנחנו צריכים להתרכז בעונה הזאת לא באיך שהפועל באר שבע הייתה בעונות הקודמות. מה שהיה בעונה שעברה היה טוב, יפה ועבר. יש לנו מטרות. אנחנו רוצים לעמוד בהן. נצטרך לעבוד קשה, להשתפר ולדעת גם ברגעים פחות טובים לקחת שלוש נקודות".

"נגד עכו הגענו לכמה מצבים ולא הצלחנו לנצל את זה. אני בטוח שכשכולם יחזרו לכושר מלא וחדות, ניראה הרבה יותר טוב וננצח, גם בהפרש גדול יותר מגול אחד". על אליניב ברדה אמר הקשר: "הוא היה חסר לנו בחדר ההלבשה ובמגרש. הוא דמות שכולם מעריצים ואוהבים. אנחנו שמחים על ההחלטה שהוא יהיה עוזר מאמן אנחנו בטוחים שהוא יעזור לצוות ולנו כקבוצה".

עוד בנושא:

בן שהר: "דברים קצת תקועים לנו". ברק בכר: "ההרכב? צירוף מקרים"
הפועל באר שבע גירדה 0:1 על הפועל עכו והגדילה את הפער בפסגה

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
הציל את באר שבע ממבוכה גדולה. בן שהר/אדריאן הרבשטיין

2. רשימת הפצועים מתארכת

מלבד האכזבה מהיכולת, ברק בכר יצטרך להתמודד גם עם חיסורים נוספים בתקופה הקרובה ככל הנראה. תומאש פקהארט סבל ממכה בגיד האכילס באימון המסכם לקראת המשחק ולא היה בסגל. החלוץ יעבור בדיקה כדי לברר את חומרת הפציעה. גם בן שהר חש עומס על השריר האחורי ואחרי שהתעקש להמשיך גם במחצית השנייה, הוא הוחלף אחרי שהרגיש החמרה. שני החלוצים בספק גדול למשחק הגביע מול הפועל רמת גן, כשגם טוני וואקמה סובל מכאבים ובספק גדול. מי שצפוי לחזור לסגל הוא ניב זריהן.

עקב מצוקת החלוצים, בהפועל באר שבע מעוניינים בעומר דמארי ועוקבים אחר ההתפתחויות עם מכבי חיפה. בבאר שבע יעבירו את השחקן אם חיפה תשחררו ותוותר על האופציה עליו לעונה הבאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו, איסק קואנקה. אדריאן הרבשטיין
התחמם ושוב לא שותף. קואנקה עם וואקמה ואוגו/אדריאן הרבשטיין

3. פלונטר ושמו איסק קואנקה

סוגיית איסק קואנקה ממשיכה להעסיק את ראשי האלופה. אתמול, לראשונה אחרי זמן רב, הקשר היה בסגל ואף התחמם דקות ארוכות אך בסופו של דבר לא שיחק. בבאר שבע עדיין רוצים להגיע להסדר על התרת חוזהו של השחקן כשבסביבתו כעסו על כך שהשחקן התחמם דקות ארוכות אבל לא שיחק גם במשחק שבו הקבוצה נראית רע כל כך. קואנקה מוכן לעזוב, כאשר חיחון מהליגה השנייה בספרד מאוד מעוניינת בשירותיו. הבעיה היא שהשחקן לא מוכן לוותר על כסף כשמעבר אפילו במשכורת דומה, יגרום לו להפסיד כסף בתשלום נטו. המיסוי בספרד לאזרחים במשכורת בסדר גודל של קואנקה דורשת מיסוי של חמישים אחוז כאשר בארץ השחקן משלם 25 אחוז מס בלבד.

בסביבתו של השחקן אמרו שאם יעבור לספרד, הוא ידרוש מהקבוצה הספרדית ומבאר שבע להגיע להסדר שישווה לו את שכר הנטו ולשאת בתוספת של 25 האחוזים. מי שעוד מאוכזב ממעמדו הוא מיחאי קורהוט. השחקן סובל גם מבעיה בברך אך בשלב זה הוא לא מעוניין לעבור ניתוח ומנסה לסחוב עם הפציעה, כשבצד המקצועי הוא מוצא עצמו לאחרונה מחוץ לסגל. אף על פי כן, המגן צפוי לחזור לסגל ואף לשחק במשחק הגביע מול הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully