וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "דברים קצת תקועים לנו". ברק בכר: "ההרכב? צירוף מקרים"

הפועל באר שבע שומרת על אופטימיות אחרי ה-0:1 הלא מרשים על הפועל עכו. החלוץ: "יש פה מנהיגים שיודעים להרים את השחקנים". המאמן הסביר מדוע פתח ללא זרים, מאמן היריבה מעודד מהיכולת

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תום זואילי

הפועל באר שבע פתחה הערב (שבת) שוב פער שלוש נקודות בפסגת ליגת העל, למרות ששוב לא הרשימה. האלופה גירדה 0:1 על נועלת הטבלה הפועל עכו בזכות שער ניצחון של בן שהר מפנדל (54), וניצלה מאיבוד נקודות בדקה האחרונה אחרי החמצה גדולה של שחקן היריבה בן אז'ובל. סיפור המשחק היה ההרכב איתו עלה ברק בכר, על טהרת הישראלים וללא טוני וואקמה (שנכנס כמחליף) וג'ון אוגו.

"ידענו שיהיה משחק קשה נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה, היא הצטופפה והייתה עם מוטיבציה גבוהה", אמר ברק בכר בסיום. "במחצית השנייה עשינו את הדברים בצורה חכמה יותר ואני חושב שניצחנו בסופו של דבר בצדק לדעתי. זה הרבה צירופי מקרים ששיחקנו בלי הזרים היום, פקהארט נפצע ו-וואקמה לא היה כשיר לגמרי. שיחקנו כחול-לבן, זה גם יפה. כל משחק הוא סיפור אחר, היו דברים פחות טובים והיו דברים יפים. עשינו דברים יפים נגד צפיפות, בסופו של דבר ניצחנו. היו משחקים טובים ופחות טובים העונה. אנחנו רוצים להשתפר כל הזמן ונעשה את זה. כרגע, אני כמאמן מתרכז במה שיש. צריך לדעת למצות את מה שיש בסגל שלנו. רק אם נראה שאנחנו יכולים להביא מישהו שיעזור לנו, נביא. אם לא, נעשה הכול כדי ללכת קדימה עם הסגל הנוכחי".

איציק טוויזר מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עם מחמאות, ללא נקודות. טוויזר/אדריאן הרבשטיין

חלוץ הפועל באר שבע בן שהר אמר: "הולך לנו קשה, אני חושב שאנחנו עושים את זה קשה. באנו עם אנרגיה ורצון, אבל היה חסר לנו את ניצול המצבים. זה לא חסר לנו רק היום, זה חסר במשחקים האחרונים. כל שחקני ההתקפה וגם אני כחלוץ עובדים ורוצים, אבל יש גם תקופות כאלה. אבל גם בתקופות כאלה, חשוב לבוא ולנצח במשחקים כאלה. אנחנו פחות מסתכלים על קבוצות אחרות, אני חושב שכשאנחנו באים טוב, אנחנו לא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות. אני בטוח שברק יודע טוב מאוד מה אנחנו צריכים לשפר. אנחנו מסתכלים קדימה כדי להשתפר. אליפות וגביע זה עוד רחוק, יש עוד כמה חודשים. אני חושב שאנחנו צריכים להראות יכולת טובה יותר, אבל גם כשהיכולת פחות טובה, חשוב להביא את האקסטרה ואת העבודה הקשה .עם זה יגיעו גם הנקודות. אני חושב שאנחנו כן משחקים טוב, כן הגענו למצבים טובים היום. זה קצת תקוע לנו, אבל יש פה שחקנים מצוינים ומנהיגים שיודעים להרים את השחקנים האלה".

מאמן הפועל עכו איציק טוויזר אמר אחרי המשחק: "חבל שאנחנו יוצאים עם מחמאות ובלי נקודות, אבל אם נמשיך את הדרך שהתחלנו פה עם הלב הגדול של השחקנים. הגענו למצבים מול הפועל באר שבע ולא הצלחנו לכבוש. ננסה לעשות את זה במשחק הבא. נוספו לנו שחקנים כמו מתן בלטקסה ודודו ביטון. יש שינוי מנטאלי בהרגשה. אנחנו קבוצת תחתית שצריכה לבוא בכל משחק עם לב גדול. היום לא הצלחנו לכבוש, אני מקווה שזה יקרה עבורנו במחזור הבא. יש עוד אמונה, אפשר לעשות עוד דברים. המשחק היום נתן לכולם את התחושה שאנחנו כן יכולים לעשות את זה, אנחנו צריכים להיות צנועים ולעבוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully