וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו על אלכסיס: "יונייטד צריכה תחרות בסגל". פפ מסתפק באגוארו

מאמן מנצ'סטר יונייטד מתעקש שקבוצתו לא זקוקה לניצוץ בהתקפה, אלא לעיבוי הסגל: "צריכים יותר פתרונות". פפ משדר מסר חיובי לאגוארו אחרי השלושער: "הוא לא תלוי בשחקן שיגיע או לא יגיע"

ז'וזה מוריניו נשאל אתמול (שבת) אם העובדה שמנצ'סטר יונייטד מחתימה את אלכסיס סאנצ'ס ממחישה את העובדה שהמאמן סבור שקבוצתו זקוקה לניצוץ חדש בחלק ההתקפי. "לקבוצה לא חסר כלום", התעקש מוריניו, "זה לא עניין של משהו שחסר, או שאנחנו זקוקים למשהו באופן נואש. אני פשוט חושב על שיפור של הקבוצה לעתיד".

עם זאת, יונייטד שוב קרטעה בליגה, והציגה יכולת בינונית במשחק החוץ מול ברנלי, שבסיומו ניצחה 0:1 משער של אנטוני מרסיאל, וזאת אחרי שבמשך המחצית הראשונה יונייטד לא בעטה למסגרת. "היינו צריכים להרוג את המשחק", אמר מוריניו בסיום, "אבל הצבנו את עצמנו בפוזיציה שבה היינו צריכים להילחם עד הסוף".

לנוכח הקרטוע בהתקפה, סאנצ'ס יעניק ליונייטד עוד אופציה בחלק הקדמי. "כרגע אין לנו שום תחרות בסגל", אמר מוריניו, "יש לנו ארבעה חלוצים לשלושה מקומות, שלושה פותחים, אחד על הספסל, וזלאטן כל העונה לא היה כשיר. אתה מסתכל על מרכז ההגנה, ויש שם את ג'ונס וסמולינג, רוחו היה עלך הספסל, לינדלוף ביציע, אריק ביילי פצוע. תסתכלו על הקישור. פלאיני על הספסל, הררה על הספסל, מקטומיניי על הספסל, קאריק ביציע. כשמסתכלים על ההתקפה, אנחנו צריכים שם יותר תחרות ויותר פתרונות עבורנו".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ניוקאסל, אגוארו עם שלושער
אנגליה: מרסיאל העניק למנצ'סטר יונייטד ניצחון דחוק, רביעייה לארסנל

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
מחפש פתרונות, ובקרוב יקבל אותם. מוריניו/GettyImages

גווארדיולה: מי צריך את אלכסיס שיש את אגוארו

ובינתיים, עם אלכסיס או בלי אלכסיס, מנצ'סטר סיטי דוהרת. ופפ גווארדיולה ניצל את השלושער של סרחיו אגוארו מול ניוקאסל אתמול (1:3) על מנת לחזק את החלוץ הארגנטינאי, שלאחרונה ירד לספסל ומעמדו דעך, במיוחד לאור השמועות על הרצון של סיטי לצרף את סאנצ'ס. אבל אתמול אגוארו הרשים שכבש "שלושער מושלם" - ברגל ימין, בשמאל ובנגיחה - ופפ יודע: כשקון אגוארו במיטבו, הקבוצה במיטבה.

"אנחנו לא מתכוונים לקנות עוד חלוץ, כי יש לנו את אגוארו, ובעוד שבועיים שלושה נקבל בחזרה את גביראל", אמר גווארדיולה אחרי ה-1:3, "אנחנו כל כך שמחים בשבילו. לסרחיו יש כישרון. לפני השער הראשון הוא לא נגע בכדור, ובנגיעה הראשונה כבש. זו מתנה מיוחדת. אין מילים לתאר עד כמה הוא טוב בעמדה הזאת. אנחנו זקוקים לו, אנחנו זקוקים למישהו שיודע לכבוש, ואני מאוד שמח בשבילו.

"אני חושב על הצורה שבה סרחיו העביר פה את הקריירה שלו. העובדה ששחקן מגיע או לא מגיע, תלויה רק בתגובה שלו. בכל המשחקים האחרונים מלבד אנפילד הוא כבש. הוא לא תלוי בשחקן שיגיע או לא יגיע. הפרק הזה נגמר, אנחנו חושבים רק על העתיד".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מגבה את אגוארו. פפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully