וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: קבוצת אופניים ישראלית קיבלה כרטיס לג'ירו ד'איטליה

ראשי התחרות היוקרתית, שתצא לראשונה מגבולות אירופה ותוזנק ב-4 במאי מירושלים, הודיעו על הקבוצות המשתתפות וביניהן גם קבוצת סייקלינג אקדמי: "זה רגע היסטורי עבור הספורט הישראלי"

קבוצת סייקלינג אקדמי ישראל, רכיבת אופניים. דביר אלמוג,
רוצים לנצח קטע אחד. חברי קבוצת סייקלינג אקדמי/דביר אלמוג

ראשי תחרות ג'ירו ד'איטליה הכריזו היום (שבת) חגיגית על הקבוצות המשתתפות במרוץ היוקרתי שיתקיים במאי הקרוב, ובהן גם קבוצת הרכיבה הישראלית המקצוענית הראשונה - Israel Cycling Academy. מרוץ האופניים המיתולוגי ייצא לראשונה ב-101 שנותיו מגבולות אירופה, וכידוע יוזנק השנה מירושלים ב-4 במאי, כשהקבוצה הישראלית תתחרה מול 18 הקבוצות המקצועניות הגדולות בעולם, דוגמת SKY הבריטית.

"זה רגע היסטורי עבור הספורט הישראלי וענף האופניים הישראלי במיוחד", הצהירו בעלי הקבוצה רון בר און וסילבן אדמס, והודיעו שהקבוצה תשגר לג'ירו הרכב מובחר של רוכבים במטרה מוצהרת לתת פייט לקבוצות הגדולות בעולם ואף לנצח שלב במרוץ.

סילבן אדמס, בעלים שותף של "סייקלינג אקדמי" ונשיא הכבוד של ה-big start" ג'ירו ד'איטליה בישראל: "אנו מודים למארגני הג'ירו על שבחרו בנו, אבל שלא יהיה כאן כל ספק - סייקלינג אקדמי הישראלית הצדיקה את בחירתה למרוץ. העמדנו קבוצה מצוינת עם רוכבים ותיקים ובעלי ניסיון מוכח, שכבר זכו בניצחונות בשניים מתוך שלושת הגרנד טורים הגדולים בעולם. כעת אנו מכוונים לניצחון באחד משלבי הג'ירו ולהצבתו של אחד מרוכבינו בצמרת הרוכבים המובילים בטור כולו".

רון בר און, מייסד סייקלינג אקדמי, הגיב להכרזה: "לפני שלוש שנים זה היה בגדר חלום לא מציאותי, אבל עכשיו זה קורה - קבוצה מקצוענית של רוכבים מוכשרים מכל העולם לצדם של הישראלים, כולם ישאו בגאווה את דגל ישראל על החולצות בגראנד טור. אני קורא לאוהדים שלנו ברחבי העולם ובישראל לבוא ולעודד את הקבוצה שהולכת לעשות היסטוריה".

176 מהרוכבים הטובים בעולם יגיעו ארצה להזנקה וירכבו לאורכה ורוכבה של מדינת ישראל במשך שלושת ימי המרוץ הראשונים, בטרם יעברו לאיטליה להמשך הרכיבה. המרוץ בן 21 השלבים שבשידוריו יצפו מאות מיליוני איש ברחבי העולם, יחל בשלב 'נגד השעון' בירושלים. למחרת יוזנקו הרוכבים מחיפה במסלול בן כמעט 200 ק"מ שיסתיים בתל אביב, וביום השלישי ירכבו מבאר שבע לאילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully