וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עוד ניצחון לאנורתוזיס, אלטמן כבש בניצחון פנאתינייקוס

הקבוצה של רוני לוי ואריאל הרוש במקום השני בקפריסין אחרי 1:3 ביתי על אתניקוס, הקשר נכנס כמחליף וקבע 0:4 מול קרקירה בליגה היוונית. שער ובישול למונס דאבור במשחק הכנה של זלצבורג

שחקן זלצבורג מונס דאבור. רויטרס
נהנה במחנה האימונים. מונס דאבור/רויטרס

אריאל הרוש פתח הערב (שבת) בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה, שניצחה 1:3 בבית את אתניקוס אכנאס ועלתה לפחות זמנית למקום השני בליגה הקפריסאית, מרחק נקודה מהמוליכה אפואל ניקוסה (שני משחקים פחות). רוני לוי, שהחתים את נוסא איגייבור, ייפרד מניגרי אחר, הקשר עבדולאי שהו, שכבש בדקה ה-59 ויעבור מחר לבורסאספור הטורקית. דוגלאו כבש ראשון (49), הרוש נכנע לשער מצמק של אנדראס אליה (62), דמבה קמארה חתם (89).

* ניר ביטון שיחק 29 דקות כמחליף בניצחונה של סלטיק 0:5 על ברצ'ין במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע הסקוטי. הישראלי החליף במרכז ההגנה בדקה ה-61 את דדריק בויאטה, שכבש את השער הרביעי חמש דקות קודם לכן. גם ג'יימס פורסט (2), סקוט סינקלייר (11), אוליבייה נצ'אם (49) ואודסון אדואר (86) השתתפו בחגיגה מול הקבוצה שעדיין לא ניצחה אותה בליגת המשנה הסקוטית וצברה שם רק ארבע נקודות ב-21 מחזורים.

* עומרי אלטמן נכנס כמחליף בדקה ה-83 וכבש בנגיחה בדקה ה-90 ב-0:4 של פנאתינייקוס על קרקירה. שער ליגה שלישי העונה לקשר הישראלי. פאו שנמצאת בעונה מאכזבת מאוד בליגה היוונית, התקדמה למקום השמיני עם 22 נקודות אחרי 18 משחקים.

* מונס דאבור נכנס כמחליף במחצית השנייה של משחק האימון מול ויקטוריה פלזן, כבש את השלישי (50) ובישל את הרביעי (56) בניצחון קבוצתו 0:5 במחנה האימונים בספרד.

* מרואן קבהא פתח בהרכבה של מאריבור, שניצחה במשחק ידידות 2:4 את נפטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully