וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.1: גורצקה חתם בבאיירן, סרג'י רוברטו האריך חוזה

האלופה אישרה כי כוכב שאלקה יעבור אליה בתום העונה עד 2022, קשר ברצלונה חתם עד 2022 עם סעיף שחרור אסטרונומי, פרננדיניו חתם על הארכת חוזה בסיטי עד 2020. ואן פרסי בפיינורד

one

בווידאו: תקציר המהפך של ברצלונה מול ריאל סוסיאדד

העברות

* זה היה באוויר: באיירן מינכן הודיעה כי כוכב שאלקה, לאון גורצקה, חתם בשורותיה עד 2022 ויעבור אליה בהעברה חופשית עם תום חוזהו, בסיום העונה.

* סרג'י רוברטו חתם על הארכת חוזהו בברצלונה עד 2022, עם סעיף שחרור מטורף של 500 מיליון יורו.

* פרננדיניו חתם על חוזה חדש במנצ'סטר סיטי עד שנת 2020.

* פיינורד הודיעה שהחלוץ הוותיק רובין ואן פרסי סיכם במועדון ויחזור לקבוצה בה החל את הקריירה אחרי 14 שנים. החתימה הרשמית צפויה להתבצע ביום שני.

* לידס יונייטד רכשה את הקשר אדם פורשואו (26) ממידלסברו תמורת 4.5 מיליון יורו והחתימה אותו על חוזה לארבע שנים וחצי.

* ויטורול ביצעה את ההעברה היקרה בתולדותיה, כשהחזירה לשורותיה את יאניס חאג'י בן ה-19, בנו של המאמן והבעלים גאורגה חאג'י. יאניס נרכש ב-2 מיליון יורו מפיורנטינה, שהשאירה לעצמה 30 אחוזים ממכירה עתידית של הכישרון הצעיר.

* טרבזונספור רכשה את המגן הצ'כי פיליפ נובאק (27) ממיטיולנד הדנית תמורת 1.9 מיליון יורו והחתימה אותו לשנתיים וחצי.

* טורינו רכשה את החלוץ ויטלי דמסקאן בן ה-19 משריף טירספול, אך הוא ימשיך לשחק בקבוצתו המולדבית ויגיע לאיטליה רק בקיץ, עם חוזה לשלוש שנים וחצי.

* סטיבן נייסמית' חזר לסקוטלנד כשעבר בהשאלה מנוריץ' להארטס. הקשר בן ה-31, לו 45 הופעות במדי נבחרת סקוטלנד, חתם לחצי שנה.

* מונטריאול אימפקיס הקנדית מליגת ה-MLS צירפה בהעברה חופשית את הבלם זקאריה דיאלו (31) מברסט הצרפתית וכן את שחקן הכנף הקנדי מייקל פטראסו (22) ששיחק בק.פ.ר.

* הקשר הברזילאי נתן סוזה בן ה-21, שהושאל בתחילת העונה מצ'לסי לאמיין הצרפתית, יעביר את חצי העונה הקרובה כמושאל בשורות בלננשש הפורטוגלית.

* אחרי חצי שנה כמושאל ברובין קאזאן, הבלם האיסלנדי רגנאר סיגורדסון (31) נשאר ברוסיה, כשעבר מפולהאם לרוסטוב.

שמועות

* באיטליה מדווחים שנאפולי מעוניינת בלוקאס מורה הקיצוני המסופסל של פריס סן ז'רמן. זאת אחרי שססואולו דחתה את ההצעה שלה עבור מתאו פוליטאנו.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס לוטשת את עיניה לעבר הקטור ביירין המגן הימני של ארסנל ותציע עבורו 40 מיליון יורו בקיץ.

* זה אמיתי? על פי "טלגרף", אחרי שעסקת אנדי קארול ירדה מהפרק, צ'לסי הנואשת לחלוץ מטרה פנתה לסטוק סיטי בעניינו של לא אחר מאשר פיטר קראוץ', שיחגוג 37 חורפים בסוף החודש.

* צ'לסי גם הגישה הצעה לרומא בסך 50 מיליון יורו (פלוס מישי בטשואי בהשאלה) בתמורה לאדין דז'קו והמגן הברזילאי אמרסון, אך האיטלקים סירבו ודורשים 65 מיליון.

* עוד מצ'לסי, שממש ממש רוצה חלוץ: הבלוז שוקלים לצרף בהשאלה את כריסטיאן בנטקה מקריסטל פאלאס.

* בספרד טוענים שריאל מדריד מתלהבת מאוד מהיכולות של גונסאלו גדש ועשויה לבצע מחטף לקבוצתו הנוכחית ולנסיה, לה יש אופציה ראשונה לרכוש את כרטיסו מפריס סן ז'רמן, שתדרוש מהבלאנקוס 60 מיליון יורו.

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו טוען: פייר אמריק אובמיאנג סיכם על חוזה לשלוש שנים וחצי בארסנל, במסגרתו ירוויח 10 מיליון יורו לעונה.

* מנצ'סטר סיטי מגבירה את המאמצים להחתמת איניגו מרטינס, בלמה בן ה-26 של ריאל סוסיאדד, אך מתכוונת להגיש במקביל גם הצעה נוספת של 23.5 מיליון ליש"ט על ג'וני אוואנס מווסט ברומיץ'.

* ברייטון סוף כל סוף מצאה חלוץ? אחרי שהגישה הצעות רבות שנדחו על חלוצים ברחבי היבשת, נראה כי הקבוצה של תומר חמד ובירם כיאל תצליח לצרף את יורחן לוקאדיה בן ה-24 מפ.ס.ו איינדהובן. ההולנדים אישרו כי הוגשה הצעה בסך 16 מיליון יורו והחלוץ עשוי להגיע בסוף השבוע לברייטון כדי לעבור בדיקות רפואיות.

* רומא קרובה לסיכום עם דינמו זאגרב על רכישתו של הכישרון אנטה צ'וריץ', שנחשב בקרואטיה ל"לוקה מודריץ' החדש". הקשר בן ה-20, שהיה מבוקש גם אצל מנצ'סטר סיטי וליברפול, יגיע בקיץ תמורת 12 מיליון יורו ויחתום לחמש שנים.

* בעקבות ההתעניינות של יובנטוס בקשר כריסטיאן אריקסן, טוטנהאם מתכוונת להציע לדני הבינלאומי חוזה חדש שישאיר אותו בלונדון.

* אחרי ההחתמות של ג'נק טוסון ותיאו וולקוט, אברטון מעוניינת להביא מחליף ללייטון ביינס הפצוע וסימנה את חואן ברנאט, המגן הספרדי שאיבד את מקומו בהרכב באיירן מינכן.

* סביליה ניסתה לבצע מהלך מפתיע ולצרף את החלוץ דניאל סטארידג' בהשאלה עד סוף העונה, אך ליברפול סירבה להצעה.

* ויאריאל תאבד עוד חלוץ? אחרי מכירתו של סדריק בקאמבו, כעת יש התעיינות גדולה מצד קלוב אמריקה המקסיקנית בסקורר הקולומביאני קרלוס באקה. ויאריאל מוכנה למכור, אך לא בינואר אלא בקיץ.

פיטר קראוץ' שחקן סטוק סיטי (שמאל) מול גארי קייהיל שחקן צ'לסי. AP
זו יכולה להיות ההעברה המפתיעה של החלון. פיטר קראוץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully