וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר עכו הפסידה 3:0 לבלוגורי בלגורוד מרוסיה

הקבוצה הישראלית הייתה בעניינים בכל אחת מהמערכות בשמינית גמר גביע ההתאחדות האירופית, אך לבסוף נכנעה , 25:22, 25:20 מול מועדון הפאר. נעם כץ: "חסרים לנו הדברים הקטנים והניסיון"

הפועל מטה אשר עכו. איגוד הכדורעף,
הפועל מטה אשר עכו/איגוד הכדורעף

הפועל מטה אשר עכו הפסידה הערב (חמישי) 3:0 (25:18, 25:22, 25:20) לבלוגורי בלגורוד הרוסית במשחק הראשון של שמינית גמר גביע ההתאחדות האירופית. הקבוצה הישראלית סיפקה הופעה מעוררת כבוד מול מול אלופת אירופה שלוש פעמים בעבר ואלופת העולם למועדונים מ-2014, אך זה לא הספיק.

אמנם דמיטרי מוסרסקי הענק (2.18) סבל מפציעה ולא שיחק, אבל עם אגדת כדורעף כמו דמיטרי טיטיוכין על המגרש הניצחון של האורחים לא הוטל בספק, ובכל זאת, קרוב ל-2000 צופים בעין שרה נהנו גם מהמטה. טיטיוכין היה זה שעם רצף אייסים הפריד בין הקבוצות במערכה הראשונה לבריחה של חמש נקודות וליתרון מערכה. מחזיקת הגביע ביצעה שמונה טעויות ונכנעה ללא מענה לארבעה אייסים וחמישה קיל בלוק. במערכה השנייה האדומים עוד הובילו ביתרון שתי נקודות ובשלישית, אלכס אוסוקין חסם ליתרון ראשון ואקסל יקובסן הנחית למהפך 10:11, אבל בסיום, אלופת אירופה לשעבר חגגה ניצחון. קווין פוויר הוביל את המארחים עם 8 נקודות.

נעם כץ: "לא כייף להפסיד ויש אכזבה להפסיד, אבל היינו במשחק וגם הובלנו, אבל קשה לשחק מול מכונה עוצמתית כמו בלגורוד. לשחק מול קבוצה שמנצחת את אלופת אירופה אנחנו צריכים הרבה יותר. גרמנו להם קצת ללחץ, הם לקחו מספר פסקי זמן ואני מאמין, שיש לכדורעף הישראלי ולנו מה למכור. אנחנו שם, אבל חסרים לנו הדברים הקטנים והניסיון במעמדים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully