וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה את פנאתינייקוס באתונה

סרחיו רודריגס (21 נקודות) להט והנחיל לפאו הפסד ביתי ראשון העונה, 75:70. פנרבחצ'ה ניצחה 84:89 את אנאדולו אפס בדרבי טורקי. מילאנו ניצחה את באסקוניה ומלאגה את ריאל מדריד

שחקן פנרבחצ'ה ניקולו מלי. GettyImages
ניקולו מלי בפעולה/GettyImages

המחזור ה-19 ביורוליג ננעל היום (שישי) עם ארבעה משחקים. בראשון, פנרבחצ'ה ניצחה 84:89 בחוץ את אנאדולו אפס בדרבי טורקי ובהמשך פנאתינייקוס נחלה הפסד ביתי ראשון העונה עם 75:70 לצסק"א מוסקבה. מילאנו ניצחה 82:83 את באסקוניה בחוץ ומלאגה גברה בקרב ספרדי בביתה 75:80 על ריאל מדריד.

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 89:84

בדרבי טורקי מסקרן בין שתי קבוצות שנמצאות במקומות שונים לחלוטין, פנרבחצ'ה נעזרה במשחק טוב של בראד וונאמייקר (18 נקודות, 8 אסיסטים) כדי להשיג ניצחון רביעי ברציפות ולעלות למאזן 6:13. ריצה טובה של האורחים ברבע השני בעצם סגרה סיפור ואנאדולו לא הצליחה לחזור לעניינים. המארחים נועלים את טבלת היורוליג עם 14:5 ומשחק כמעט מושלם של טוני דגלאס, שקלע 29 נקודות וכמעט ולא החטיא (10 מ-11 מהשדה, 6 מ-6 מהקו) לא הצליח להושיע אותם.

שחקן צסק"א מוסקבה סרחיו רודריגס. GettyImages
סידר ניצחון. רודריגס/GettyImages

פנאתינייקוס - צסק"א מוסקבה 75:70

שתי האימפריות האירופיות הללו נפגשו 30 פעם מאז שנת 2000 והיום סיפקו לנו קלאסיקה נוספת. היוונים פתחו טוב יותר, אבל ברבע השני נעצרו על 9 נקודות בלבד והמשחק התאזן. גם הרבע הרביעי היה צמוד ומותח, אבל סרחיו רודריגס (21 נקודות) להט ועם שלשה גדולה סגר עניין והוביל את הרוסים לניצחון. צסק"א הנחילה לפאו הפסד ביתי ראשון העונה, למרות דאבל דאבל של ניק קלאתיס (13 נקודות, 11 אסיסטים)

באסקוניה - מילאנו 83:82

שתי קבוצות בעלות מאזן שלילי נפגשו בבאסקוניה והאורחת יצאה עם הניצחון. ג'ורדן תיאודור (16 נקודות, 8 אסיסטים) ואנדרו גאודלוק (16 נקודות) הובילו את המילאנזים, שעלו למאזן 13:6, לניצחון דרמטי.

מלאגה - ריאל מדריד 75:80

הבלאנקוס הגיעו במצב רוח נהדר ועם שבעה ניצחונות ברציפות, אבל נכנעו למארחים, שעלו למאזן 11:8 וקטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים. משחק טוב של לוקה דונצ'יץ' עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים לא עזר לבלאנקוס, שינסו לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully