וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ביילי כבש שער בעקב, לברקוזן שנייה אחרי 1:4 בהופנהיים

הג'מייקני כיכב בניצחון החוץ ולברקוזן עקפה את לייפציג, שאיבדה יתרון והפסידה 2:1 בפרייבורג. גם מנשנגלדבאך ופרנקפורט במאבק על ליגת האלופות אחרי ניצחונות, תיקו לדורטמונד בשישי

לאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
כוכב כדורגל. לאון ביילי/רויטרס

המחזור ה-19 בבונדסליגה יצא אמש (שישי) לדרך עם מפגש בין הרטה ברלין לבורוסיה דורטמונד שנפרדו ב-1:1. באייר לברקוזן עלתה למקום השני עם 1:4 מרשים בהופנהיים, אחרי הפסדה של ר.ב. לייפציג 2:1 בפרייבורג. ניצחונות גם לבורוסיה מנשנגלדבאך ואיינטרכט פרנקפורט (טאלב טואטחה לא נכלל בסגל). פ.צ. קלן רשמה ניצחון שלישי ברציפות עם 0:2 מרשים מאוד מול המבורג בחוץ.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
ניצלו מהפסד. שחקני דורטמונד חוגגים/רויטרס

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:1

הצהובים-שחורים לא הצליחו לנצח במחזור שעבר את וולפסבורג בבית אבל מה שהעסיק שם רבים במהלך השבוע היה נושא אחר לגמרי והוא פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ מגאבון, שמחוזר על ידי ארסנל ועשוי לעבור לשם, לא הגיע לאסיפה קבוצתית בשבוע שעבר והושעה מהסגל. הוא לא יצא עם קבוצתו לברלין וראה את דייבי זלקה מעלה את המארחים ליתרון בדקה ה-46. שינג'י קגאווה הצליח לאזן (71) אבל דורטמונד פספסה הזדמנות לשפר עמדות בצמרת ועלתה באופן זמני למקום השלישי עם 30 נקודות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פרייבורג - ר.ב. לייפציג 1:2

בשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, לייפציג ניצחה עם שלוש רביעיות. הפעם המדורגת שנייה ערב המחזור הוליכה, אך בסופו של דבר הפסידה לראשונה לפרייבורג וסופרת כבר חמישה משחקי חוץ ללא ניצחון בבונדסליגה וירדה למקום השלישי. פרייבורג איבדה את השוער אלכסנדר שבולוב בגלל פציעה בדקה ה-27, ומחליפו הפולני רפאל גיקייביץ' נכנע למבצע אישי של טימו ורנר בדקה ה-66. שער 10 העונה של הסקורר המצוין. למרות זאת, פרייבורג לא נבהלה וביצעה מהפך מהיר אחרי שתי קרנות. יאניק האברר ירה פנימה בדקה ה-72 ורובין קוך הפך בנגיחה בדקה ה-76.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
טימו ורנר ולייפציג לא מצליחים לנצח בחוץ/רויטרס

הופנהיים - באייר לברקוזן 4:1

ניצחון חוץ גדול לחבורה של הייקו הרליך, במפגש עם קבוצה נוספת שחולמת על כרטיס לליגת האלופות. לברקוזן הפסידה לבאיירן מינכן במחזור הקודם אחרי שהיו לה 12 משחקי ליגה ללא הפסד לפני הפגרה, אך היא הוכיחה את עליונותה במגרשה של הופנהיים, לה היה זה משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון. הכישרון המלהיב לאון ביילי כבש את השביעי שלו העונה עם עקב מבריק בין שחקני הופנהיים בדקה ה-43, האוסטרי יוליאן באומגרטלינגר ירה את השני עם כדור שטוח מ-16 מטרים אחרי הכנה של לארס בנדר בדקה ה-51, והחלוץ הארגנטינאי לוקאס אלאריו חתם בדקה ה-70 מבישול של ביילי. אדם סולואי צימק בדקה ה-86, אך אלאריו השלים צמד בתוספת הזמן ולברקוזן קפצה למקום השני.

לוקאס אלאריו שחקן באייר לברקוזן כובש שער. רויטרס
הראשון מתוך שניים שלו. לוקאס אלאריו כובש/רויטרס

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוגסבורג 0:2
לגלדבאך: מתיאס גינטר (10), תורגן הזאר (90)

מיינץ - שטוטגרט 2:3
למיינץ: יושינורי מוטו (45 ו-54), גריט הולטמן (64). לשטוטגרט: הולגר באדשטובר (19), דניאל גינצ'ק (90)

וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 3:1
לוולפסבורג: מקסי ארנולד (66). לפרנקפורט: סבסטיאן האלר (18), טימות'י צ'נדלר (22), לוקה יוביץ' (85)

המבורג - פ.צ. קלן 2:0
לפ.צ. קלן: סימון טרודה (27 ו-67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully