וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: קובי רפואה שוב ביציע, הפועל תל אביב תמשיך לנצח?

המאמן ימשיך לרצות את עונש ההרחקה גם בקרב הקצוות מול מכבי הרצליה ויוסי שבחון (15:00, ספורט 5 גולד). הפועל כפר סבא השנייה תצא ללוד, ראשון לציון מחכה למרמורק (משולב ב-5 לייב)

צילום מסך

המחזור ה-19 בליגה הלאומית ייצא לדרך מחר (שישי, 15:00, שידור משולב בספורט 5 לייב) עם משחקיהן של שתי המוליכות: הראשונה הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי הרצליה הלפני אחרונה, בעוד השנייה הפועל כפר סבא תבקר בלוד.

עוד בנושא:
הבוררות הסתיימה: אדי גוטליב לא משוחרר מהפועל תל אביב
אנטוניו מרשיץ' יתחיל להיבחן בהפועל ראשון לציון

שחר הירש שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הכושר הטוב יימשך? שחר הירש/יוסי ציפקיס

מכבי הרצליה - הפועל תל אביב (5 גולד)

שתי הקבוצות אמנם בשני קצוות הטבלה, אבל מגיעות אחרי שני ניצחונות רצופים שנותנים דחיפה להמשך. הפועל תל אביה חזרה לפסגה בעקבות ה-0:2 על בית"ר תל אביב רמלה, במשחק בו הייתה שביעות רצון גם מהיכולת. שלושת המפגשים האחרונים עם מכבי הרצליה הסתיימו בניצחון אדום, כך שהפעם האחרונה שהמארחת יצאה עם ידה על העליונה הייתה באוקטובר 2007. עופר טלקר יקווה לקבל שוב תפוקה מיוסי שבחון, ששיחק בהפועל תל אביב לפני שבע שנים והבקיע את שערי הניצחון של הרצליה בשני המחזורים הקודמים. לב גורליק, השוער היהודי-רוסי שערך בכורה ושמר על שער נקי נגד עירוני נשר, ימשיך בשערה של מכבי הרצליה, ששחררה את מייק חכים לבקה אל גרבייה מליגה א'. המאמן המורחק קובי רפואה שוב יישב ביציע אצל הפועל תל אביב, ששלחה את המגן הצעיר יונתן רודיונוב בחזרה למכבי יבנה אחרי ששיחק רק פעם אחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חלוץ הפועל כפר סבא דרוידאס שרנאס. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
מוכן לבכורה. דרוידאס שרנאס/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

בני לוד - הפועל כפר סבא

ארבעה ימים לפני הדרבי ההיסטורי בגביע נגד בית"ר כפר סבא, הירוקים ינסו לחזור למסלול הניצחונות ולתקן את הרושם מההפסד הביתי הדרמטי 1:0 להפועל ראשון לציון ביום שני האחרון. הפועל כפר סבא אותתה שהיא מודעת לבעיות בהתקפה מאז הסכסוך עם רועי זיקרי וביצעה השבוע החתמה משמעותית בדמות דרוידאס שרנאס, מלך שערי הליגה הליטאית בעונה האחרונה. החלוץ החדש יערוך את הבכורה בלוד, שם הירוקים לא הפסידו מאז אוגוסט 2012. המארחת אחרי שני הפסדים רצופים שהורידו אותה למקום ה-14, ממנו הולכים למבחנים בסיום העונה.

שחקן הפועל ראשון לציון, מתן פלג, מול שחקן הפועל תל אביב, גיא בדש. קובי אליהו
יחסר לראשון לציון. מתן פלג/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל מרמורק

דרבי אזורי באצטדיון הסופרלנד, שם הפועל מרמורק תנסה לנצח לראשונה מאז אפריל 2009 (אז עוד בליגה הארצית). הרחובותים נמצאים בתקופה טובה והניצחון על הפועל פתח תקוה ביום שני הרחיק אותם עד כדי ארבע נקודות מהמקום המוליך למבחנים. איתמר ישראלי ערך בכורה מוצלחת בין הקורות וכעת יפגוש את קבוצתו בעונה שעברה, ששמרה על רשת נקייה בשני המשחקים האחרונים ומקווה למעידה של המוליכות כדי לצמק את הפער. המגן מתן פלג ייעדר משורות ראשון לציון בגלל כרטיסים צהובים.

שחקן הפועל עפולה נתנאל גולדמן חוגג. קובי אליהו
עפולה תחזור לחגוג? נתנאל גולדמן/קובי אליהו

הפועל עפולה - עירוני נשר

רצף 11 המשחקים ללא הפסד של הפועל עפולה בכל המסגרות נקטע עם תבוסה 3:0 בקרית שמונה בגביע, אבל מול עירוני נשר שכבר השלימה עם הירידה ושחררה שחקנים רבים, יש לאופיר חיים ושחקניו הזדמנות נהדרת לחזור למסלול הניצחונות. בחמישה מפגשים קודמים, נשר לא הצליחה לנצח את עפולה וכבשה לרשתה שער אחד בלבד (בהפסד הביתי 2:1 בסיבוב הראשון). עידן בר און, שהפסיד בשלושת משחקיו הראשונים כמאמן נשר, יקווה לפחות לראות שער בכורה.

שועל הפועל רמת גן טל בומשטיין. ברני ארדוב
שער נקי בחמישה משחקים רצופים. טל בומשטיין/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הפועל נצרת עילית

האורדונים מגיעים אחרי שמונה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, כולל חמישה אחרונים בהם לא ספגו, אבל מצד שני הם סופרים גם 440 דקות ללא שער זכות ועדיין קרובים מאוד לקו האדום. הפועל נצרת עילית עם שלוש נקודות יותר ואחרי 2:4 מרשים על הפועל חדרה, כשהשבוע הצטרף לקבוצה גם המגן הימני שי קונסטנטין מבני יהודה ויובל יוסיפוביץ' שוחרר לבקשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully