וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד המאני טיים: השליטה של ג'קסון, הפריצה של ספאנוליס

18.1.2018 / 15:00

רכז מכבי תל אביב מתחיל לנשוף בעורפו של אלכסיי שבד במצעד הווינרים של היורוליג, הכוכב הוותיק של אולימפיאקוס חזר לשחק וגם להנהיג. וגם: המנהיג המפתיע של פנאתינייקוס, ומה הופך את ברצלונה ללוזרית הגדולה של אירופה?

one

חודש אחרי העדכון האחרון, מד המאני טיים של היורוליג חוזר עם עדכון לששת המחזורים ששוחקו מאז. זה הזמן לבדוק מי השחקנים שמנצחים את המשחקים הצמודים, מי אלה שלא מפחדים מאחריות, ובעיקר למי כדאי לשים לב כשהשניות בשעון מתחילות לאזול.

כדי לבחון את השינויים, בחנו את כל המשחקים שבהם הרבע האחרון לא היה גארבג' טיים ארוך, קרי שהתוצאה בשלב מסוים במהלכו עמדה על הפרש חד ספרתי. בנוסף בחנו לעומק את שתי הדקות האחרונות במשחקים בהם ההפרש עמד בשלב הזה עד 8

מבחן 1 - מי היו הקלעים המובילים במחזורים האחרונים?

תמונה למבחן 2. יחצ, רויטרס
תמונה למבחן 2/רויטרס, יחצ

הערות למבחן 1: הימצאותם של נמניה נדוביץ' וניקוס פאפאס ברשימה היא מרשימה, לאור העובדה שבניגוד לאחרים, הממוצע שלהם כולל את כל ששת המשחקים. פייר ג'קסון שיחק בחמישה רבעי מאני טיים, כשנגד אולימפיאקוס השבוע כמובן המשחק לא נחשב. קורי היגינס מחזיק בממוצע די גבוה, ונהנה מזה שלצסק"א היו רק שלושה רבעי מאני טיים בתקופה האחרונה. השחקן היחיד ששמר על מקומו בין חמשת הקלעים המובילים בתקופה זו הוא פאפאס, שבמחזורים 12-9 החזיק בממוצע של 6.75 נקודות למשחק ברבע האחרון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מבחן 2 - ההצגות הבלתי נשכחות במחזורים האחרונים

תמונה למבחן 5. יחצ,
תמונה למבחן 5/יחצ

הערות למבחן 2: פאפאס שובר את שיא הנקודות ברבע האחרון ביורוליג העונה, עם משחק אדיר נגד ברצלונה בשבוע שעבר. ההצגה של היווני מרשימה ביותר לאור העובדה שבניגוד לשאר השחקנים שהצטיינו, קבוצתו גם ניצחה - והוא לא רק ניסה לעזור לה לרשום קאמבק. כמו במבחן הקודם, פאפאס היה היחיד ששרד מהרשימה המקבילה בחודש שעבר.

מבחן 3 - מי הם כוכבי המאני טיים של המחזורים האחרונים?

תמונה למבחן 3. יחצ,
תמונה למבחן 3/יחצ

הערות למבחן 3: נדוביץ', כמו גם ארון ווייט מז'לגיריס קובנה, שיחקו בשישה רבעי מאני טיים, מה שעזר להם לרשום מדד גבוה, ונדוביץ' בהחלט שמר על יציבות למרות שמלאגה עמדה על מאזן 3:3. מי שמרשים ביותר בהימצאותו ברשימה הוא ואסיליס ספאנוליס, ולא בשל גילו. אולימפיאקוס רשמה רק ארבעה רבעי מאני טיים, אז איך כוכבה הוותיק זכה למד כה גבוה? כל אחד מהמשחקים הללו הגיעו לשתי דקות אחרונות של מאני טיים, שם הניקוד גבוה יותר, וספאנוליס קלע 15 מ-19 הנקודות שלו ברבעים האחרונים בדקות הללו.

מבחן 4 - מי שומר על יציבות ברבע האחרון מפתיחת העונה?

תמונה למבחן 1. יחצ,
תמונה למבחן 1/יחצ

הערות למבחן 4: ג'קסון רושם מהפך מרשים, לאחר שהעלה את הממוצע שלו ביותר מנקודה מאז העדכון הקודם, ומטפס למקום הראשון בטבלה. חוץ ממנו, שישה שחקנים נוספים שמרו על מעמדם בתוך העשירייה, כשמי שיצאו ממנה הם קרטיס ג'רלס, ריי מקאלום וטיילור רוצ'סטי, ואת מקומם תפסו ריקי היקמן, פאוליוס יאנקונאס וארתוראס גודאיטיס. שני נציגי צסק"א מוסקבה, כפי שנסביר שוב בהערות הכלליות, נהנים ממספר משחקים נמוך יותר, כשרק ב-11 מ-18 מהמשחקים שלהם העונה היה הפרש חד ספרתי ברבע האחרון.

מבחן 5 - אז מי הם כוכבי המאני טיים של היורוליג?

תמונה למבחן 4. יחצ,
תמונה למבחן 4/יחצ

הערות למבחן 5 - אלכסיי שבד שומר על המקום הראשון שלו מפתיחת העונה, למרות הירידה של חימקי, ואף מגדיל את הפער שלו מהמקום השני אליו הגיע ג'קסון. שבד הוא גם השחקן שצבר הכי הרבה נקודות מבין אלה שנשארו בעשירייה הראשונה, בעיקר בזכות ההתעלות שלו שלשום בניצחון הגדול על הכוכב האדום בלגרד, כשקלע שמונה נקודות בשתי הדקות האחרונות של המשחק. נוריס קול שמר על מקומו בעשירייה, על אף הפציעה שלו, אך הוא השחקן שצבר הכי מעט נקודות מבין אלה שנשארו שם. בסך הכל שבעה שחקנים שמרו על מקומם בעשירייה, כשג'רלס, יורגוס פרינטזיס ונננדו דה קולו נשרו ממנה, ואת מקומם תפסו מקאלום, נדוביץ' ויאנקונאס.

הערות כלליות:

- צסק"א מוסקבה שיחקה הכי פחות רבעי מאני טיים מכל קבוצות היורוליג, רק 11 מתוך 18 מחזורים.

- ארבע קבוצות שונות חולקות את התואר - הקבוצות שמשחקות הכי הרבה רבעי מאני טיים העונה עם 16 מתוך 18 מחזורים - מכבי תל אביב, פנרבחצ'ה, פנאתינייקוס ובאמברג.

- ברצלונה מחזיקה בנתון מדאיג מאוד: היא שיחקה 14 רבעי מאני טיים, בסיומם ניצחה רק פעמיים. ב-12 המשחקים שבהם נרשם הפרש חד ספרתי ברבע האחרון, היא הפסידה. לא טובה במשחקים צמודים.

- מלאגה אוהבת דרמות - מתוך 16 המשחקים שלה שהגיעו לרבע אחרון של מאני טיים, 15 הגיעו לשתי דקות אחרונות צמודות, הכי הרבה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully