וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר אישר: "הטרייד בין אלכסיס למחיטריאן כנראה יקרה"

האם אנחנו בדרך לטרייד ענק בין שתי היריבות הגדולות? מאמן ארסנל לא הכחיש במסע"ת ושיבח את הארמני: "אוהב אותו עוד מהתקופה שלו בדורטמונד". על אובמיאנג: "הוא יכול להתאים לנו"

רויטרס

האם אנחנו בדרך לטרייד ענק בפרמיירליג? אחרי שבימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם אלכסיס סאנצ'ס כוכב ארסנל צפוי לעבור למנצ'סטר יונייטד בעסקה שבמסגרתה הנריך מחיטריאן יעשה את הדרך ההפוכה, היום (חמישי) הגיע האישור מצידו של לא אחר מאשר מאמן ארסנל, ארסן ונגר.

"אני עובד על העברות 30 שנה, כך שהעסקה הזו כנראה תקרה, אבל בכל רגע היא גם יכולה להתפוצץ", אמר ונגר, שהתייחס גם לאפשרות שמחיטריאן יעשה את הדרך ההפוכה, "אני אוהב את השחקן הזה, שיחקנו נגדו הרבה פעמים כשהוא עוד שיחק בדורטמונד. הוא מעריך את האיכויות של המשחק שלנו. השכר שלו לא יהווה בעיה".

ארסן ונגר מאמן ארסנל עם אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
הגיע הזמן להיפרד. אלכסיס עם ונגר/רויטרס

הארמני בן ה-28 עדיין לא סיכם את תנאיו בשורות ארסנל, אך הודח מהסגל למשחק הליגה האחרון של יונייטד מול סטוק כאשר מוריניו הודה שההחלטה הזו לא היתה מקצועית.

למרות זאת, ונגר אמר במסע"ת שערך היום שאלכסיס יהיה בסגל למשחק מול קריסטל פאלאס אם העסקה לא תושלם עד אז: "עד שזה לא קורה, אלכסיס הוא שחקן שלנו. אין לי בעיה עם אלכסיס. הוא בן 29 והחוזה הבא מאוד חשוב עבורו".

ומה לגבי הרכש? ונגר התייחס לפייר אמריק אובמיאנג ומלקום, שני השחקנים ששמם הוזכר עם מעבר אפשרי לאמירויות ואמר: "אובמיאנג יכול להתאים לנו, אבל אלו מסוג הדברים שעדיף לשמור בצורה חשאית ולא להכריז עד שזה לא סופי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מנצ'סטר יונייטד הנריך מחיטריאן כובש. רויטרס
בדרך לאמירויות. הנריך מחיטריאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully