וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונו רייס מחזיק בהצעה מהולנד, מ.ס אשדוד בוחנת שחקנים נוספים

18.1.2018 / 11:14

הפורטוגלי של פנאתינייקוס חושש מהסחבת ונוטה לעבור לליגה ההולנדית. זלומיסליץ' עדיין על הפרק. במועדון דרוכים: "חייבים להשיג ניצחון בית ראשון העונה, דווקא נגד מכבי חיפה"

צילום מסך

הקשר הפורטוגלי נונו רייס מפנאתינייקוס שמועמד למ.ס אשדוד, מחזיק בהצעה גם מקבוצה בהולנד וייתכן שהקבוצה מעיר הנמל תוותר עליו. מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן שקל בחיוב לצרף את הקשר ואף קיבל עליו רשמים חיוביים משחקן פנאתינייקוס עומרי אלטמן, אך במועדון שוקלים כעת לצרף שחקן אחר לתפקיד הקשר האחורי.

רייס ער לסחבת בעניינו, לא רוצה להתמהמה ולפספס הצעות אחרות, ולכן כנראה יעבור להולנד. תורג'מן מעוניין בקשר אחורי זר אחרי ששחרר את סידני דה פרייטאס הברזילאי. הוא עדיין מתכוון לנסות ולמצות את עניין רייס, אך כרגע נראה שזה כבר לא יסתדר.

באשדוד עדיין שוקלים את המועמדות של הקשר הבוסני דמיר זלומיסליץ', שכעת מביע נכונות להצטרף מיד, אבל בודקים גם מועמדים נוספים.

נונו רייס מול אריק לאמלה בשנת 2011. AP
מתרחק מאשדוד. רייס/AP

בינתיים ימשיך לשחק בעמדת הקשר האחורי יצחק אספה, שעשה עבודה טובה מול מכבי נתניה במחזור הקודם ואליו עשוי להיות מצוות בן אל אדרי שגם הוא שיחק בתפקיד הזה בשבת שעברה למרות שבמקור הוא בלם. אופציה נוספת היא חזרתו להרכב של יובל יעקובוביץ' אחרי השער שכבש מול מכבי נתניה.

באשדוד מקווים לניצחון ראשון העונה בבית במשחק בשבת מול מכבי חיפה. "לא יתכן שהמגרש הזה היה שואב נקודות בעבר והעונה כלום", אמרו במועדון הבוקר, "מכבי חיפה הייתה מגיעה לכאן בשיאה ולא יודעת לנצח, אז בעונה כזו שהיא חלשה? אנחנו חייבים להתאפס על עצמנו ולרשום ניצחון ראשון דווקא מול חיפה בבית שלנו. אפילו בעונות שמכבי חיפה לקחה אליפות, היא הפסידה באשדוד".

בקבוצה מקווים להתעוררות אצל הקהל המקומי שיגיע וידחוף את השחקנים להשיג את שלוש הנקודות החשובות. הבלם הבולגרי ויקטור גנב יעדר מהמשחק בגלל הכרטיס האדום שספג מול מכבי נתניה. על מקומו מתחרים שחר פיבן ועמית ביטון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully