וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבוקה מצוברח: "בהתחלה התאמן רגיל. עכשיו מבין שלא סופרים אותו"

18.1.2018 / 10:06

הקמרוני מצפה לחזור להרכב על חשבון רז מאיר. אחרי האסיפה, שחקנים ביקרו: "4 מקיפים את בלקמן, הוא נכנס לרחבה כאילו הוא משחק נגד ילדים". וגם: מדוע התפוצץ המשא ומתן בין בן דב לבנאדו?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לראשונה מאז החליט כי הצוות המקצועי לא יערוך מהפכות בהרכב, מוחמד אלאך צפוי "לרכך" מעט את המדיניות החדשה שלו לקראת המשחק באשדוד. בחיפה מבינים שהפסד במשחק הזה עשוי לדרדר את הקבוצה לשפל חדש – מאבק על ירידה לליגה הלאומית. יחד עם זאת, שחקנים אמרו השבוע כי הם לא מאמינים שהקבוצה תסתבך במאבקי ההישרדות. "אף אחד כאן לא באמת מאמין שנסתבך בזה", הרגיע אתמול אחד השחקנים. "אני בטוח שלא נפסיד באשדוד". שחקנים סיפרו כי המגן ארנסט מאבוקה נראה מצוברח באימונים האחרונים, זאת בעקבות מעמדו החדש בקבוצה. "במשחק הראשון שסופסל, הוא המשיך להתאמן כרגיל. אבל באימונים האחרונים הוא מבין שלא סופרים אותו. רז מאיר לא היה טוב מול מכבי תל אביב והוא מצפה לחזור. השאלה היא כמה שינויים הצוות המקצועי ירצה לעשות בהרכב", אמרו.

עוד בנושא:

שרצקי ושחר סיכמו: זיו מורגן בלם נבחרת הנוער יימכר תמורת כרבע מיליון שקלים
הוראה חדשה של אלאך: שחקן שערך שני אימונים לא ייכלל בסגל
שחקני מכבי חיפה על מו אלאך: "הוא רוצה יציבות בהרכב? הפכנו לבדיחה"

ארנסט מאבוקה, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מאוכזב ממעמדו החדש. מאבוקה/אדריאן הרבשטיין

מאבוקה, שעוד לפני מספר שבועות פרסמנו כי במועדון מאוכזבים ושוקלים לשחררו בקיץ, לא שותף במשך שלושה משחקים מאז ההפסד להפועל עכו – בגביע מול הפועל תל אביב, בניצחון על רעננה ובהפסד האחרון למכבי תל אביב. על רקע הביקורת נגד רועי קהת בימים האחרונים, במועדון מגוננים על הקשר. שם טוענים כי למרות היכולת הרעה הם לא מתכוונים לשחררו בקיץ, אך הפועל באר שבע לוחצת מאחורי הקלעים משום שהמאמן ברק בכר מאמין שיוכל לפרוח אצלו, כפי שעשה בקרית שמונה.

אחרי האסיפה של רוב מאס ואיתי מרדכי שלשום, השחקנים שצפו שוב ושוב בהילוכים החוזרים של השערים ביקרו את משחק ההגנה. "אתה רואה את המשחק ולא מאמין שזאת מכבי יפה. איך זה יכול להיות שארבעה או חמישה שחקנים מקיפים את בלקמן והוא נכנס לרחבה כאילו הוא משחק נגד קבוצת ילדים?", אמר אחד השחקנים. "היינו שבעה שחקנים בתוך הרחבה, הם היו עם שלושה, ואף אחד לא נצמד לבאטוקיו?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל רמת גן אריק בנאדו. קובי אליהו
פערים גדולים עם מכבי חיפה. אריק בנאדו/קובי אליהו

בתוך כך, נשיאות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אמורה לקבל היום החלטה לגבי העברת בלם קבוצת הנוער, זיו מורגן, לקרית שמונה. כזכור, אתמול פרסמנו כי רגע לפני סיום חלון ההעברות של ליגות הנוער, מכבי חיפה וקרית שמונה סיכמו על העברתו של בלם נבחרת הנוער זיו מורגן לקבוצה של איזי שרצקי, תמורת סכום לא מבוטל של כרבע מיליון שקלים, כשמכבי חיפה תקבל גם אחוזים ממכירה עתידית. חיפה סירבה למכור את הבלם למכבי תל אביב, והתערבות של שרצקי לקראת תום החלון יצרה עסקה עם נשיא המועדון יעקב שחר.

מורגן, שנחשב לשחקן הרכב ולא נכלל בסגל הירוקים בשבועות האחרונים, ביקש לעזוב לשורות הצהובים. בחיפה זעמו, השחקן הוצא מהסגל, והם סירבו למכור אותו לצהובים למרות הצעה דומה. מכיוון שההעברה נקלטה מספר דקות אחרי השעה שבע, הצדדים ביקשו ארכה מבית הדין, קיבלו אותה, אבל היא כפופה לאישור של הנשיאות. במידה שהעסקה תצא לפועל, חיפה תכניס סכום כסף לא מבוטל עבור שחקן נוער. יחד עם זאת, אנשי מקצוע במועדון טוענים כי ההעברה לא הייתה משתלמת, משום שמדובר באחד הבלמים הטובים בליגת הנוער.

בנושא אחר: המאמן אריק בנאדו לא סיכם בסופו של דבר בקבוצת הנוער של המועדון. מקורבים לבנאדו סיפרו כי הסיבה לכך נעוצה בהצעה הכספית הנמוכה שקיבל ממכבי חיפה. על פי גורמים במועדון, הפערים בין המנכ"ל אסף בן דב לבנאדו היו גדולים מאוד. "הוצע לו חוזה של 12-13 אלף שקל ברוטו. בנאדו אמר שהוא הרוויח יותר בקדנציה הקודמת ומלכתחילה הפערים היו בלתי ניתנים לגישור", אמרו. בסביבתו של המאמן טענו כי הוא התאכזב מההצעה של הירוקים. בנאדו עצמו מסר בתגובה: "היה רצון גדול מאוד מבחינת שני הצדדים למהלך, מכבי חיפה הוא מועדון שאני אוהב ומוקיר, אבל לפעמים דברים לא מסתדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully