וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן שוב סוערת אחרי שהאוהדים שרקו בוז לניימאר

הברזילאי כיכב עם רביעייה ושני בישולים, אבל לא אפשר לקבאני לבעוט פנדל ומנע ממנו שיא כיבושים. לה פריסיאן: "תתארו לכם שמסי יכבוש רביעייה וכל הקאמפ נואו ישרוק לו בוז"

עריכת וידאו: מתן חדד

"אתם יכולים לתאר לעצמכם את כל הקמפ נואו שורק למסי אחרי שהוא כובש רביעייה ומבשל שני שערים? זה מה שקרה לניימאר אתמול בפארק דה פרינס". כך נכתב הבוקר (חמישי) ב"לה פריסיאן" אחרי ה-0:8 המרשים של פריס סן ז'רמן על דיז'ון במחזור ה-21 בליגה הצרפתית.

הברזילאי להט עם רביעייה וגם הוסיף בישולים לאנחל די מריה וקיליאן אמבפה, אבל בדקה ה-83, כשלוח התוצאות כבר מראה 0:7, הוא עלה לחלק גדול מהאוהדים על העצבים. פריס קיבלה פנדל ואם האורוגוואי היה כובש הוא היה הופך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. אבל ניימאר בעט כי זה תורו.

"חלק מהאוהדים פנו נגד ניימאר, אבל מה שחשוב הם הניצחון והתוצאה הסופית", אמר הקפטן טיאגו סילבה, "אדי (קבאני)? הוא עוד ישבור את השיא. הוא כובש בלי סוף, יש עוד הרבה משחקים, הוא ישבור את כל השיאים".

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר חוגג. AP
נטש את כר הדשא בכעס. ניימאר אחרי אחד השערים/AP

סילבה אמר ש"אני לא חושב שניימאר כעס אחרי המשחק", אבל אחרי שריקת הסיום הכוכב הברזילאי ירד לחדר ההלבשה במהירות, בלי להתראיין לכלי התקשורת שהמתינו לו. את פרס "איש המשחק" הוא נתן לאחד מאנשי הצוות.

לצערו, גם המאמן אונאי אמרי נדרש לפרשה בסיום ולא לניצחון המרשים. "קבאני הוא הסקורר שלנו. הוא עוזר לקבוצה והקבוצה עוזרת לו", אמר בסיום, "ניימאר כבש את הפנדל ולקבאני יהיו עוד הרבה הזדמנויות להבקיע. הקבוצה טובה יותר עם ניימאר, הסטטיסטיקות האישיות של השחקנים הן בעצם עזר לקבוצה".

"זו הייתה קצת כפיות טובה מצד האוהדים", אמר תומא מונייה, "אנחנו מרגישים את ההתרגשות שיש בציעים בכל פעם שניימאר נוגע בכדור. אבל אני יודע כמה הם מעריכים את אדינסון. למרות זאת, צריך להתחשב בנקודות הטובות והנקודות השליליות וכשחקן כובש רביעייה ומבשל שני שערים... כל הקבוצה צריכה לקבל עידוד".

קבאני אגב, בירך את ניימאר אחרי כיבוש הפנדל ועל פני השטח לא נראה שקיימת ביניהם מתיחות. כזכור, בתחילת העונה השניים התווכחו על בעיטת פנדל וצרפת דווח על קרע קשה בחדר ההלבשה.

עוד באותו נושא

צרפת: פ.ס.ז' רמסה 0:8 את דיז'ון, רביעייה ושני בישולים לניימאר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully