וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו נפרד רשמית: "הגיע הזמן להגיד שלום לחלום הגדול שלי"

אחרי שאחיו הודיע שיפרוש, הברזילאי האגדי (37) הודיע על כך באופן רשמי ופרסם פוסט מרגש באינסטגרם שלו: "תודה לך אלוהים על החיים האלו, הגיע הזמן להיפרד אחרי שלושה עשורים מופלאים"

עריכת וידאו: מתן חדד

רונאלדיניו, אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, הודיע ביום שלישי באמצעות אחיו על פרישה מכדורגל. הפנומן הברזילאי (37), סיים קריירה מפוארת שלשיאה הגיעה כמובן בתקופה שלו במדי ברצלונה, עמה הוא זכה בשתי אליפויות ספרד, ליגת האלופות והיה זה ש"גידל" וטיפח את ליאונל מסי, היורש הארגנטינאי שלו.

עוד בנושא

צפו: עשרת השערים הגדולים ביותר של רונאלדיניו
האיש ומגע הקסם: הקליפים הטובים ביותר של רונאלדיניו
בחנו את עצמכם בחידון: כמה אתם יודעים על רונאלדיניו?
"מוכשר יותר ממסי ורונאלדו": מיטב הציטוטים על רונאלדיניו

שחקן ברצלונה רונאלדיניו. AP
פרידה מאגדה. רונאלדיניו/AP

היום (חמישי) רונאלדיניו נפרד באופן רשמי כשפרסם בעמוד האינסטגרם שלו הודעה מרגשת וכתב: "תודה לך אלוהים על החיים האלו שהענקת לי. אחרי כמעט שלושה עשורים שהקדשתי לכדורגל, הגיע הזמן להגיד שלום לחלום הכי גדול שלי שהתגשם. עשיתי מה שאני אוהב במשך 20 שנה, ועוד 10 שנים של אימונים קשים. חייתי את החלום כילד. חוויתי כל רגע, הניצחונות, ההפסדים, ההמנון הלאומי, הצעידה במנהרת השחקנים, חדר ההלבשה, הכניסה למגרש, נעלי הכדורגל שנעלתי, הכוכבים ששיחקתי עמם".

הברזילאי המשיך להתפייט והוסיף: "אתם מכירים אותי, אתם יודעים שאני ביישן ואני לא מדבר הרבה, אבל אני חייב להגיד תודה מכל הלב על כך שעשיתי מה שאני אוהב עם העזרה של כולם - המאמנים, התקשורת, השחקנים ואפילו נהג האוטובוס. בלעדיכם שום דבר לא היה אפשרי. בחודש מרץ נוציא הודעה על הצעדים הבאים שלי והפרידה. תודה לכולם על התמיכה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully