וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "לא יכול לדמיין את רונאלדו עובר לקבוצה אחרת"

מאמן ריאל מדריד התייחס לשמועות לגבי הכוכב שלו, לפני המפגש מול לגאנס ברבע גמר גביע המלך (ד', 22:30, ספורט4). בנזמה ישוב לסגל הבלאנקוס, שניצחו רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"כולם אוהבים אותו". זידאן עם רונאלדו/רויטרס

אחרי שאיבדו כמעט את כל הסיכויים לזכות באליפות שנייה ברציפות, הבלאנקוס ינסו לבלום את הנפילה ואת רצף התוצאות הרעות דרך הגביע, ולעשות צעד משמעותי לעבר גמר ראשון במפעל מאז 2014. הקבוצה של זינדין זידאן ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים, גם זה היה מול נומאנסיה מליגת המשנה, וההפסד לוויאריאל בשבת האחרונה הגדיל את הפער שלה מברצלונה ל-19 נקודות (לעומת זאת, ריאל רחוקה רק 16 נקודות מהקו האדום). זידאן יקבל חזרה את קארים בנזמה, שהחלים מפציעה שהשביתה אותו מאז תחילת 2018, והוא עשוי לפתוח בהרכב. המארחת הפסידה במחזור הליגה האחרון לריאל בטיס, ותנסה להוציא תוצאה שתשאיר לה סיכוי בגומלין.

לקראת המשחק, התייחס זידאן לכושרו הלקוי של כריסטיאנו רונאלדו (ארבעה שערים ב-14 משחקי ליגה) ולשמועות על עזיבה צפויה של הפורטוגלי. "אנשים יכולים לדבר, אבל רונאלדו חייב לחשוב רק על לשחק, כפי שתמיד עשה", אמר הצרפתי, "אני לא יכול לדמיין אותו עוזב לקבוצה אחרת. הוא במועדון שלו, איפה שהוא אמור להיות, כולם אוהבים אותו כאן. אני לא רוצה לדבר על החוזה שלו, אני מעונין בדברים שקורים על כר הדשא ועל זה אני מדבר איתו. את כל שאר הדברים הוא מנהל בעצמו, זה לא ענייני".

הקבוצות נפגשו פעמיים בעבר בתולדות הגביע, בעשור הקודם, אז היה נהוג רק משחק אחד ולא שוחקו מפגשי גומלין. בדצמבר 2003 נתנה לגאנס, ששיחקה אז בליגה השנייה, פייט אדיר נגד הגלאקטיקוס ולבסוף נכנעו 4:3 אחרי שער ניצחון של ראול בהארכה. ריאל המשיכה באותה עונה עד הגמר, אך הפסידו בו לסראגוסה. בעונה שלאחר מכן, הן נפגשו שוב, הפעם בשלב 64 האחרונות. הבלאנקוס ניצחו 1:2, לגאנס ירדה בסיום אותה עונה לליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully