וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין ודיברתולומאו כשירים לכוכב האדום, פרו אנטיץ' הפצוע ייעדר

17.1.2018 / 18:40

חדשות טובות למכבי תל אביב לקראת המשחק החשוב (חמישי, 21:05, ספורט 5): הגארדים שנפצעו מול אולימפיאקוס יעמדו לרשות ספאחיה, בולדן בספק. דנגוביץ': "מכבי תגיב אחרי התבוסה"

עריכת וידאו: מתן חדד
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. GettyImages
הפתעה: הוא זעם בחדר ההלבשה. ספאחיה/GettyImages

סצנות הזעם של נבן ספאחיה חוזרות על עצמן יותר מדי בשבועות האחרונים, וגם אמש (שלישי) - אחרי התבוסה 94:64 בידי אולימפיאקוס - שחקני מכבי תל אביב קיבלו מקלחת צוננת מהמאמן. "אי אפשר להיכנס לפיגור ברבע הראשון ולצפות לנצח את המשחק. כל אחד צריך להבין איך הוא יכול להשתפר", אמר להם המאמן המתוסכל בחדר ההלבשה.

במכבי אמרו אמש ש"כבר במהלך המחצית הראשונה הבנו שזה לא הערב שלנו. התחלנו לספור דקות ולחשוב על המשחק מול הכוכב האדום ביום חמישי". בנוסף, שאבו עידוד מההפסדים של ברצלונה והכוכב האדום, יריבות פוטנציאליות על המקום בהצלבה. "ברצלונה הפסידה, כך גם הכוכב האדום. זה מצוין לנו. נמשיך להילחם על כניסה לפלייאוף", אמרו במועדון.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הושפלה עם 94:64 על ידי אולימפיאקוס בחוץ
ספאחיה: "זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, כלום לא הלך"
אמש: הכוכב האדום נכנעה לחימקי, ברצלונה הפסידה לוולנסיה

דיאנדרה קיין, מכבי תל אביב, פצוע. GettyImages
עוד סיבה לדאגה. קיין פצוע/GettyImages

איתי שגב, שביקש שחרור השבוע, קיבל ארבע דקות במהלכן נראה מבולבל וחסר ביטחון. בקבוצה ציינו כי נוריס קול ששב מפציעה התקשה לעמוד באינטנסיביות במשחק, למרות שקלע 7 נקודות.

אלכס טיוס, שקלע 10 נקודות והוריד 4 ריבאונדים ב-17 דקות, אך שוב הסתבך בבעיית עבירות ושוב אפשר סלים קלים מתחת לסלים, סיכם: "זה משחק קשה, אבל אנחנו חייבים לשים אותו מאחורינו במהירות, כי יש לנו משחק מאוד חשוב ביום חמישי. נלמד מהטעויות שעשינו במשחק הזה".

ג'ייק כהן שסיים עם שתי נקודות ו-4 ריבאונדים הוסיף: "עשינו לא מעט טעויות שאותן נצטרך לתקן. גם אני באופן אישי צריך להשתפר, כמו כל הקבוצה שצריכה לבדוק מה לא עשינו נכון ולהתאחד. זה פחות חשוב מה קרה לאולימפיאקוס מול באסקוניה. במשחק הקודם השגנו ניצחון מול באמברג, הגענו עם מוטיבציה אבל הפסדנו הפעם".

מייקל רול החמיא ליריבה: "אולימפיאקוס עשתה עבודה מעולה בצבע ותקפה, הם היו הרבה יותר פיזיים מאיתנו. המאמן דיבר על הגנה גרועה בצדק, כי ספגנו 50 נקודות במחצית. זה היה יום קשה עבורנו, אבל לא ניתלה בתירוצים של עייפות או פציעות, לא משנה מה הנסיבות. צריך לבדוק מה עשינו לא טוב".

ג'ייק כהן, מכבי תל אביב, מול יואניס פפאפטרו, אולימפיאקוס. GettyImages
"גם אני צריך להשתפר". ג'ייק כהן אמש/GettyImages

היום ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הכוכב האדום (חמישי, 21:05, ערוץ 10), אליה התייצבו נבן ספאחיה וג'ייק כהן. דיאנדרה קיין וג'ון דיברתולומאו שנפצעו מול אולימפיאקוס יהיו כשירים, בעוד ג'ונה בולדן עדיין בספק. מנגד, הסרבים, שעומדים על מאזן של 11:7 ביורוליג העונה ומדורגים במקום ה-11, יחסרו את פרו אנטיץ' הוותיק, שמעמיד העונה ממוצעים של 7.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

"לאוהדים שלנו לא מגיע להפסיד ככה, למרות שזה קורה לכולם וזו גם לא הפעם הראשונה שזה קורה", אמר ספאחיה בנוגע להפסד אתמול. "בכל מקרה, אני לא רוצה לתרץ. לכולנו יש חלק בתבוסה הזאת. אני לא חושב שוויתרתי על המשחק בשלב מוקדם מדי, עשיתי רוטציות יותר גדולות במיוחד כי חשבתי כבר על המשחק הבא, אבל זה לא היה בגלל שהרמתי ידיים. אני מתנצל אם האוהדים שלנו הרגישו שוויתרתי מהר מדי".

על כמה הוא מעריך את שחקניו, והאם הוא לא מרוצה מהסגל: "לא יודע מה נטען שאמרתי, אבל תהיו בטוחים שגם בשיחות אישיות שלי עם חברים קרובים, לעולם לא אמעיט בערכם של השחקנים שלי. יש לנו קבוצה טובה, אולי לא הכי טובה באירופה, אבל כזו שמסוגלת לנצח כל קבוצה באירופה. כבר הוכחנו את זה בעבר".

על הבעיות ההגנתיות: "אני צריך כמה אימונים או כמה ימים כדי לפתור את הבעיות האלה. זה לא קשור לעצלות של השחקנים שלי, אולי הם עייפים. בלוח הזמנים הזה קשה מאוד לתקן כי אין הרבה זמן. חייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים וצריך לחזור לשלוט בריבאונד ההגנה, כי אנחנו אחת מקבוצות הריבאונד הטובות באירופה. ברור שהבעיה הגדולה שלנו היא לא בהתקפה".

שחקן הכוכב האדום בלגרד פרו אנטיץ'. GettyImages
ייעדר אצל היריבה. אנטיץ'/GettyImages

מאמן הכוכב האדום בלגרד דושאן אלימפייביץ' אמר: "נגיע ללא פרו אנטיץ', ויש לנו עוד כמה פציעות קטנות, אבל יש לנו שאיפות להשיג תוצאה טובה. מכבי קבוצה מצוינת, הם משחקים טוב יותר מבעונה שעברה. המטרה שלהם היא להגיע לפלייאוף, ולכן המשחק יהיה חשוב מאוד".

נמניה דנגוביץ' הוסיף: "אחרי התבוסה לאולימפיאקוס, אין ספק שמכבי תגיב. יש לה שאיפות גודלות, היא קבוצה מוכשרת מאוד עם שחקנים מצוינים, כך שיהיה משחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully