וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: לסטר ניצחה 0:2 את פליטווד, ווסטהאם נמנעה ממבוכה

איהנאצ'ו, שהגיע לשועלים בקיץ כהבטחה גדולה אך מיעט לשחק לאחרונה, פתח בהרכב וכבש צמד (43, 78) במשחק החוזר. הפטישים נזקקו להארכה כדי לנצח 0:1 את שרוסברי בדרך לסיבוב הרביעי

שחקני לסטר סיטי קלצ'י איהנאצ'ו. רויטרס
ברוכים הבאים. איהנאצ'ו חוגג עם החברים/רויטרס

חמישה משחקים התקיימו הערב (שלישי) באנגליה, במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע, לאחר שהקבוצות המעורבות לא הצליחו להשיג הכרעה במשחק אחד ונזקקו למפגשים חוזרים. במוקד, לסטר סיטי גברה 0:2 על פליטווד טאון ועלתה לסיבוב הרביעי, שם תפגוש עוד יריבה מהליגה השלישית - פיטרבורו. ווסהאם גברה 0:1 בהארכה על שרוסברי. גם רדינג, שפילד וונסדיי וקארדיף העפילו לשלב הבא, שמשחקיו ייערכו ב-26-28 בינואר. הסיבוב השלישי יושלם מחר, עם שלושה משחקים חוזרים נוספים.

פליטווד טאון - לסטר סיטי 2:0

אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות ברצף, כולל במפגש הראשון מול הקבוצה מהליגה השלישית, השועלים הצליחו למצוא את הרשת ולהעפיל לסיבוב הרביעי. קלוד פואל הציב הרכב יחסית חזק אך הכוכב היה בהחלט לא צפוי: קלצ'י איהנאצ'ו, שהגיע בקיץ ממנצ'סטר סיטי עם הרבה מאוד ציפיות אך איכזב ומיעט לשחק לאחרונה, מצא סוף סוף את הרשת במדי קבוצתו החדשה בדקה ה-43 ואף הכפיל את היתרון עם שער נוסף בדקה ה-77.

ווסטהאם - שרוסברי 0:1

הפטישים הובכו בגדול מול היריבה מהליגה השלישית, ולאחר שלא הצליחו לכבוש מול בחוץ, לא מצאו את הרשת גם במשך 112 דקות במשחק החוזר. בסופו של דבר רוס בורק הצליח לכבוש, להרגיע את דייויד מויס ולמנוע סנסציה.

גם בשאר המשחקים לא נרשמו הפתעות., כאשר שלוש הקבוצות מהצ'מפיונשיפ נטרלו מוקשים בדמות יריבות מהליגה הרביעית. רדינג ניצחה 0:3 את סטיבנג', שפילד וונסדיי גברה 0:2 על קארלייל וקארדיף הביסה 1:4 את מאנספילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully