וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הפסידה 95:93 לקרשיאקה והודחה מליגת האלופות של פיב"א

הסגולים הובילו לכל אורך המשחק בזכות הצגה של גלן רייס (30 נקודות), אך הטורקים הפכו ברבע האחרון וכעת לקבוצה של דן שמיר יש סיכוי רק להתברג ביורופקאפ. ניצחון לגל מקל ביורוקאפ

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
הוא לא הספיק. גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

הפועל חולון סיימה הערב (שלישי) את דרכה בליגת האלופות של פיב"א, בעקבות הפסד ביתי כואב 95:93 לקרשיאקה הטורקית. הסגולים ירדו למאזן של 8:3 בבית א' של המפעל, ומשמעות הדבר שלא יוכלו כבר להתברג בארבעת המקומות הראשונים, אלא רק במקומות 5-6 המובילים לשלב שמינית הגמר של היורופקאפ.

הקבוצה של דן שמיר קיוותה להתאושש מההפסד להפועל אילת בליגה, ופתחו מצוין את ההתמודדות. הם הובילו בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון והמשיכו לשלוט במשחק לכל אורכו, הרבה בזכות הצגה אדירה של גלן רייס ג'וניור, שהפציץ 30 נקודות. ברבע השלישי, ההפרש צמח לשיא של 20 נקודות, אך אז החל הקאמבק של האורחים. הם רצו 4:21 עד לסיום הרבע והמשיכו באותה מגמה גם בעשר הדקות האחרונות, בהן הצליחו גם לעלות ליתרון הראשון במשחק. לצערה של חולון, היא לא הצליחה לעצור את הסחף ואיבדה משחק שכבר היה לה בידיים.

* ביורוקאפ, גראן קנאריה וגל מקל השיגו את ניצחון הבכורה שלהם בשלב הטופ 16, 86:108 מרשים על גלאטסראיי. הספרדים הובילו ממש מהרגע הראשון וסגרו עניין עם רבע אחרון מצוין, אותו ניצחו 12:28. רכז נבחרת ישראל תרם לחגיגה 10 נקודות ושישה אסיסטים, די ג'יי סילי הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully