וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של רונאלדיניו: "זה נגמר, הקריירה שלו הסתיימה"

אחד מכוכבי המילניום הודיע בעזרתו של אחיו על פרישה בגיל 37. זכה במונדיאל 2002 עם ברזיל, ליגת האלופות ותארים מקומיים עם ברצלונה וייזכר בעיקר בשל רגעי הקסם שסיפק לעולם הכדורגל

רונאלדיניו חוגג שער במדי ברזיל. רויטרס
פרידה מאגדה. רונאלדיניו במדי נבחרת ברזיל/רויטרס

אחד משחקני הכדורגל הגדולים של שנות ה-2000, רונאלדיניו, הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל בעזרתו של אחיו, רוברטו דה אסיס מוריירה, שהתראיין לרשת "אוגלובו" והודיע על פרישה בשמו: "זה נגמר, הקריירה שלו הסתיימה". הפנומן הברזילאי בן ה-37 מסכם באופן רשמי קריירה מפוארת, שכללה זכייה בגביע העולם, תארים בספרד וזכייה בליגת האלופות. רונאלדיניו לא שיחק באופן מקצעי מאז 2015, אז ערך 9 הופעות במדי פלומיננזה הברזילאית. מאז הוא בעיקר השתתף במשחקי ראווה שונים אך מעולם לא הודיע על פרישה, עד עתה.

הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-1998 בגרמיו, עד שיכולתו הקסומה הובילה אותו לפריס סן ז'רמן בשנת 2001, אז שיחק תחת לואיס פרננדס. אחרי שזכה עם ברזיל במונדיאל 2002 והפך לסופרסטאר ברמה עולמית, הוא עבר ב-2003 לברצלונה וסיפק מספר רגעי קסם שייזכרו לעד ואף שימש כמנטור לליאונל מסי. הוא זכה עם הבלאוגרנה בשתי אליפויות ספרד, ליגת האלופות, ופעמיים בסופרקאפ הספרדי. ב-2008 הכוכב נדד למילאן, וב-2011 חזר לברזיל, לפלמנגו, ואז עבר בתלאטיקו מיניירו, קווארטרו ממקסיקו, ופלומיננזה. הוא ערך 97 הופעות במדי נבחרת ברזיל וכבש 33 שערים, ומסכם קריירה של 441 משחקים רשמיים בהם כבש 167 שערים.

הרשתות החברתיות נפרדות מרונאלדיניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully