וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: הפועל חולון מארחת את קרשיאקה

15.1.2018 / 17:08

הסגולים ירצו להשאיר לעצמם סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב הפלייאוף בליגת האלופות, כשיארחו את הקבוצה מאיזמיר (21:00, ספורט 5+) עם האקס הסגול די ג'יי קנדי

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
יתאושש מהמפלה באילת? גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

העונה האירופית של הפועל חולון תימשך מחר (שלישי) כשהסגולים יארחו את קרשיאקה הטורקית (21:00, שידור ישיר בספורט 5+) במסגרת המחזור ה-11 של ליגת האלופות של פיב"א. חולון מדורגת במקום השישי בבית א' במאזן של שלושה ניצחונות מול שבעה הפסדים, כשהפסד נוסף יחסל את סיכוייה לעלות לשלב הפלייאוף של המפעל, וישאיר לה רק את המלחמה על המקומות החמישי והשישי שמובילים לשמינית גמר היורופקאפ. גם אם חולון תנצח, היא עלולה לסיים את סיכוייה להעפיל, אם מורסיה הרביעית תנצח במקביל.

חולון מגיעה למשחק אחרי שהובסה במחזור הליגה האחרון באילת, באחד המשחקים הפחות טובות של הסגולים בחודשים האחרונים. במועדון מאמינים כי השחקנים יוכלו להתאושש במהרה ולהציג יכולת טובה יותר נגד קרשיאקה, שנחשבת לאחת הקבוצות הטובות בבית.

על אף העובדה שקרשיאקה מדורגת במקום השלישי בבית א', עם שישה ניצחונות וארבעה הפסדים, בכל הנוגע לליגה המקומית, הקבוצה מאיזמיר מאכזבת עם חמישה ניצחונות ב-15 מחזורים. אחד הפרצופים המוכרים שישוב לאולם בחולון הוא די ג'יי קנדי, ששיחק במועדון בעבר, והוא גם אחד משני כוכבים של קרשיאקה עם 20.1 נקודות ו-9.5 ריבאונדים בממוצע לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully