וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי כשיר למפגש מול קליבלנד. קרי: "זו הזדמנות להעביר מסר"

סופית: הישראלי של גולדן סטייט החלים מהפציעה בגבו לפני הקרב היוקרתי (3:00). רכז הווריירס נרגש: "יש לנו חתיכת היסטוריה מולם", קר מתכונן: "לברון ודוראנט ייזכרו כשניים מהגדולים אי פעם"

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי לילה דליל יחסית עם ארבעה משחקי NBA, בארה"ב נערכים למחזור מרתק שיעמוד בסימן יום מרטין לות'ר קינג כשבמוקד יעמוד כמובן, איך לא, המשחק שבו תתארח גולדן סטייט האלופה אצל קליבלנד סגניתה. שתי הקבוצות נפגשו כבר בחג המולד, אז ניצחו הווריירס 92:99 במשחק עצבני שבו לא שיחקו סטף קרי ואייזאה תומאס הפצועים. הלילה (03:00) תומאס וקרי יפתחו בחמישיות של הקבוצות הפעם, כאשר גם עומרי כספי שהחלים מהכאבים בגבו יעמוד לרשותו של סטיב קר. אפילו דרק רוז, שנעדר כבר תקופה ארוכה בשל פציעה בקרסולו מוגדר בספק ועשוי לרשום קאמבק במשחק הזה.

סטף קרי הוסיף ש"ברור שאם ההיסטוריה שלנו מול קליבלנד, אתה רוצה מאוד לנצח. אתה רוצה להעביר מסר". בעוד סטיב קר ניתח את יחסי הכוחות, אמר ש"זה שקליבלנד נראית פחות טוב בתקופה האחרונה לא אומר כלום לגבי הפלייאוף", והתייחס גם ליריבות המתפתחת בין קווין דוראנט ללברון ג'יימס, אותם כינה המאמן: "שניים מהגדולים אי פעם".

לו"ז משחקי מחזור מרטין לות'ר קינג

19:30 דטרויט - שארלוט
20:00 פילדלפיה - טורונטו
21:00 וושינגטון - מילווקי
22:00 אטלנטה - סן אנטוניו
22:00 ברוקלין - ניו יורק
22:30 שיקגו - מיאמי
0:30 ממפיס - ל.א לייקרס
3:00 אוקלהומה סיטי - סקרמנטו
3:00 קליבלנד - גולדן סטייט
4:00 יוטה - אינדיאנה
5:30 - ל.א קליפרס - יוסטון

קווין דוראנט לצד לברון ג'יימס, גולדן סטייט מול קליבלנד. רויטרס
זוכרים היטב את המפגש הקודם. דוראנט ולברון/רויטרס

אייזאה תומאס, הרכז הנהדר שעבר לקליבלנד בקיץ בטרייד עם קייירי אירווינג, התייחס למשחק שמצפה לקבוצתו מול גולדן סטייט ואמר: "זה מרתק, תהיה אינטנסיביות גדולה, החבר'ה מדברים על המשחק הזה ומאוד רוצים לנצח משחקים מהסוג הזה. אני נרגש מכך שיש לי הזדמנות לחזור לשחק שוב אחרי שקיבלתי כמה ימי מנוחה, אנחנו חייבים לחזור לנצח".

תומאס התייחס למשבר של הקבוצה, שהפסידה בשמונה מתוך 11 משחקיה האחרונים, ואמר: "אנחנו במצב שבו אנחנו צריכים לנצח כדי להחזיר לעצמנו את הביטחון והחשק שוב. זו הזדמנות נהדרת לשחק נגד קבוצה ממש טובה, אנחנו נהיה מוכנים". אייזאה התייחס למאץ' אפ שמצפה לו מול סטף קרי, אחרי שהשניים פספסו את המפגש הקודם ואמר: "הוא אחד הגארדים הטובים בעולם. גם כששיחקתי בסקרמנטו, תמיד היה לי קרב מולו. הוא חתיכת שחקן וקשה לשחק נגדו. אנחנו נעשה מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני קליבלנד קאבלירס אייזאה תומאס, לברון ג'יימס. GettyImages
יש להם את גולדן סטייט על הראש. לברון ואייזאה/GettyImages

כאמור, הקאבס מגיעים למשחק הזה בתקופה ממש לא טובה כאשר מאז ההפסד לגולדן סטייט הם מחזיקים במאזן של 6:2 בעוד שהווריירס ניצחו בשמונה מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם. הבעיה הגדולה של הקאבס העונה היא ההגנה, שמדורגת במקום ה-29 מתוך 30 בממוצע הספיגה שלה.

טיירון לו מאמן הקאבס לא נשמע מודאג יותר מדי מהבעיה הזו ואמר: "אנחנו צריכים לעמוד בקצב ההתקפי, אנחנו רק צריכים לקלוע באחוזים יותר טובים. לא קלענו זריקות נוחות במסע החוץ שלנו, אבל אם נתחיל לקלוע ונשחק בקצב גבוה יהיה בסדר". מי שלבטח זוכר היטב את המפגש הקודם עם גולדן סטייט הוא לברון ג'יימס, שחווה ערב קשה מאוד מול קווין דוראנט וסיים את המשחק עם 20 נקודות באחוזים רעים וגם נחסם על ידי KD ברגעי ההכרעה.

רצף ההפסדים של קליבלנד עלה להם ביוקר מבחינת המיקום במזרח כאשר הם רחוקים כבר שבעה משחקים מבוסטון המוליכה ו-4.5 משחקים מטורונטו השנייה. מנגד, גולדן סטייט די בטוחה בפסגת המערב עם יתרון של 3.5 משחקים על פני יוסטון. האם קליבלנד מסוגלת להשיג נקמה למרות הכול? נראה בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully