וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט הצרפתי טוני שאפרון הושעה והתנצל: "התגובה המגושמת שלי הייתה לא ראויה"

השופט שבעט בדייגו קרלוס במהלך המשחק בין נאנט לפ.ס.ז' התייחס למקרה החריג. נשיא נאנט ולדמאר קיטה תקף: "זה סקנדל, בדיחה". ולנטן רונז'ייה: "זה לא נורמלי. פעם ראשונה שזה קורה"

השופט טוני שאפרון שולף כרטיס אדום לבלם נאנט דייגו קרלוס. רויטרס
טוני שאפרון מרחיק את דייגו קרלוס/רויטרס

פריס סן ז'רמן המשיכה אתמול (ראשון) את הדהירה שלה לעבר תואר האליפות עם 0:1 קטן על נאנט. אולם, מה שייזכר מהמשחק הזה היא ללא ספק התקרית שבמהלכה השופט טוני שאפרון הרחיק את דייגו קרלוס בצהוב שני וגם בעט בו אחרי שזה נתקל בו מאחור וגרם לו למעוד על הדשא במהלך התקפה של פריס. ההתאחדות הצרפתית לא חיכתה יותר מדי זמן והודיעה ששאפרון הורחק עד הודעה חדשה בעקבות המקרה.

לאחר הודעת ההשעיה פרסם השופט התנצלות בה הכריז: "במהלך המשחק הוכשלתי על ידי דייגו קרלוס. תוך כדי האירוע חשתי כאב במקום בו סבלתי מפציעה. התגובה המצערת שלי הייתה לשלוח את הרגל לעבר השחקן. המהלך המגושם שלי היה לא ראוי ועל כך אני מתנצל".

"לא ראיתי מה קרה ואני לא רוצה לדעת מה קרה", כך אמר בסיום המשחק קלאודיו ראניירי מאמנה של נאנט. מאידך, נשיא הקבוצה ולדמאר קיטה היה תוקפני בהרבה, ויצא במתקפה חריפה נגד השופט לאחר המשחק. "קיבלתי לאחר המשחק 20 הודעות טקסט מאנשים ברחבי העולם שאמרו לי שהשופט הזה הוא בדיחה. מה אתם רוצים שאגיד על זה? אם אני אדבר יותר מדי, אעמוד לדין על ידי ועדת האתיקה של ההתאחדות. אין לנו זכות להגיד שום דבר. זה עדיין סקנדל לראות את זה. שחקן לא עשה כלום ומקבל כרטיס אדום על כלום. איפה אנחנו חיים?"

גם הקשר ולנטן רונז'ייה לא היה מעודן במיוחד ותקף: "מר שאפרון שינה כיוון ריצה מספר פעמים, לקרלוס לא היתה כוונה להכשיל אותו. זו הפעם הראשונה שאני רואה דבר כזה בליגה הצרפתית. אני מקווה שהשופט הזה יישפט. זה לא נורמלי. בסוף המשחק הוא אמר לי שהוא החליק ולא עשה זאת בכוונה. זה מתבקש שהשופט הזה יושעה על מה שהוא עשה".

(עדכון ראשון 18:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully