וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט האוורד: "אני לא מקשיב למה שאומרים מסביב"

15.1.2018 / 9:48

שחקן הפנים של הפועל תל אביב ביטל את השמועות לגבי עתידו אחרי המשחק המצוין נגד נהריה: "רוצה לעזור לקבוצה לנצח בכל דרך שאפשר". במועדון מחכים להחלטת בית הדין של איגוד הכדורסל

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את ניצחונה השלישי בארבעת מחזורי הליגה האחרונים, כשגברה בדרייב אין 80:91 על עירוני נהריה. היה זה הניצחון הכי נוח של האדומים בחודשים האחרונים, כשהם מובילים ב-20 הפרש ברבע האחרון, ורק בדקות הסיום הצליחה הקבוצה מהצפון מעט לנגוס בהפרש. בהפועל קיבלו תפוקה מרשימה ממאט האוורד שקלע 18 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים וכן מרביב לימונד וג'רל מקניל שהוסיפו 15 נקודות כל אחד.

עבור האוורד, שעד כה לא הרשים העונה בעיקר בשל פציעות, היה זה המשחק הטוב ביותר במדים האדומים, "אני רוצה לעזור לקבוצה לנצח בכל דרך שאפשר, אם אני לא מרגיש שאני עוזר לנצח לקבוצה זה לא טוב. אני לא מקשיב למה שאומרים מסביב, זה מרגיש טוב לעזור לקבוצה", אמר שחקן הפנים בהתייחס לשמועות שרצו לגבי עתידו והוסיף על הניצחון, "ההגנה ברבע השני והשלישי הייתה ממש טובה, הצלחנו להשיג כמה עצירות. אנחנו יודעים לקלוע וכשאנחנו מציגים את ההגנה שלנו זה המפתח לניצחון. ההגנה מסוף הרבע הראשון ועד אמצע הרבע הרביעי גרמה למשחק להיות קל בסיום".

שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
מתעלם מהשמועות. מאט הווארד/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו לא רצה להתייחס יותר מדי ליכולת הטובה של האוורד אך אמר בסופו של דבר: "מאט הוא חלק מקבוצה, בסוף קבוצה מנצחת וקבוצה מפסידה. כשיש לך תקשורת עם בני אדם ושחקנים, אפשר לדבר איתם בגובה הידיים אז אפשר לתקשר ולהתקדם. הוא חלק מקבוצה, היום הוא היה טוב, מחר יהיה מישהו אחר. הוא יעשה את הדברים שלו, אם ימצאו אותו על הכיפאק, אם לא ימצאו אותו, הוא לא יעשה".

בקבוצה מחכים למשחק הליגה הבא נגד הפועל ירושלים כדי לנסות ולעשות צעד לעבר החלק העליון של הטבלה: "בכל נקודה בעונה כשאתה משחק נגד קבוצה שמעליך בטבלה, קבוצות טובות עם רמת כישרון גבוהה, זאת הזדמנות להוכיח משהו לליגה ולעצמך. ירושלים היא לא שונה, אנחנו יודעים את האיכות שיש להם, במשחק הראשון נגדנו הם הכניסו לנו. יהיה משחק טוב, יש ארבעה או חמישה משחקים להתכונן", אמר האוורד בהתייחס למשחק בשבת.

הנהלת הקבוצה ממשיכה לחכות להחלטת בית הדין של איגוד הכדורסל שאמור לתת את החלטתו על העמדה לדין של הקבוצה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully