וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.1: סיטי החליטה לרדת מאלכסיס, ליסנדרו לופס באינטר

באנגליה טוענים שמוליכת הפרמיירליג לא מוכנה לשלם את הסכומים הגדולים שדורשת ארסנל, שמנסה לנצל את התחרות. במקביל, יונייטד דחתה הצעה שכללה את מרסיאל. וגם: ליסנדרו לופס הושאל לאינטר

one

בווידאו: תקציר המהפך של ברצלונה מול ריאל סוסיאדד

העברות

* אינטר הודיעה רשמית על שאילתו של בלם בנפיקה ליסנדרו לופס (28) עד תום העונה. בסיומה תהיה לה אופציית רכישה.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על רכישתו של בלם פ.צ. באזל מנואל אקנג'י בן ה-22, שחתם עד 30 ביוני 2022 וקיבל את החולצה עם המספר 16. על פי הדיווחים, הצהובים-שחורים שילמו 21.5 מיליון יורו תמורת הבלם, שכבר רשם ארבע הופעות בנבחרת שוויץ.

* החלוץ האורוגוואי פרנקו אקוסטה (21) הושאל מוויאריאל לראסינג סנטאנדר מליגת המשנה בספרד.

* חלוץ דינמו קייב ונבחרת אוקראינה ארטם קראבץ (28), שהושאל בעונה החולפת לגרנאדה מהליגה הספרדית, חתם לשלוש שנים וחצי בקייסריספור הטורקית.

* הבלם האורוגוואי לאנדרו קאבררה (26), שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב וג'ורדי קרויף בשנה האחרונה, הושאל מקרוטונה האיטלקית לחטאפה מתחתית הליגה הספרדית עד סוף העונה.

* סטוק סיטי, שתתארח הערב אצל מנצ'סטר יונייטד, הודיעה על מינוי של פול לאמברט למאמנה. המאמן בן ה-48 חתם לשנתיים וחצי כמחליפו של מארק יוז, שפוטר אחרי ארבע שנים וחצי בתפקיד.

* חוסה סוסה חתם בטרבזונספור בהעברה קבועה אחרי שאת החצי הראשון של העונה העביר במדיה כמושאל ממילאן. הטורקים שילמו על הארגנטינאי 3.4 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2020.

* פאבלו ארמרו, מגן נבחרת קולומביה בן ה-31, נפרד מבאהיה הברזילאית וחזר לקבוצת נעוריו אמריקה דה קאלי, אותה עזב לפני עשור.

* אחרי אייטור מונרוי ששיחק במכבי פתח תקוה וחתם עד סוף העונה, דינמו בוקרשט החזירה גם את הקשר דן ניסטור (29) שחתם על חוזה עד 2020, אחרי שעזב את הקבוצה בקיץ והעביר חצי עונה בקלוז'.

שמועות

* לאיפה יילך אלכסיס סאנצ'ס? באנגליה טוענים הערב כי מנצ'סטר סיטי החליטה לרדת מהשחקן לאור הדרישות הגבוהות של ארסנל - כ-60 מיליון ליש"ט, על פי "סקיי". התותחנים מנסים לנצל את התחרות על השחקן ולהוציא את המקסימום, כשעכשיו נראה כי גם צ'לסי הצטרפה למירוץ.

* המועמדת העיקרית היא עדיין מנצ'סטר יונייטד, ונמשך המו"מ בין יונייטד לארסנל. ב"דיילי מייל" דווח כי אחת המחלוקות העיקריות בין הקבוצות נובעת מדרישתו של ארסן ונגר להכליל את חלוץ יונייטד אנתוני מרסיאל בעסקה (בנוסף לסכום כסף גבוה שיונייטד אמורה לשלם - כ-30 מיליון ליש"ט, על פי דיווחים). תחילה דווח כי דווקא הנריך מחיטריאן עשוי להיות חלק מהעסקה, אולם נראה שמוריניו לא שש לוותר עליו, ולכן הצרפתי עומד במרכז כרגע. מאוחר יותר, התברר כי יונייטד סירבה להצעה האחרונה שכללה את מרסיאל.

* אקשן גם בשוק הספרדי: בכלי התקשורת המרכזיים בספרד מדווחים שריאל מדריד הודיעה לבילבאו על רצונה להחתים את השוער קפה. בימים האחרונים הבלאנקוס עוד התלבטו אם יש להם צורך בשוער, אולם כעת נפל נראה שנפל הפור.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד תציע חוזה חדש לדויד דה חאה על מנת להשאיר אותו במועדון. בשוער הפנטסטי מעוניינת ריאל מדריד.

* ארסנל וצ'לסי מעוניינות בריצ'ארילסון, החלוץ הברזילאי הצעיר (20) של ווטפורד.

* סביליה מנסה להחתים חלוץ ותנסה לצרף את מישי בטשואי מצ'לסי, כאשר זו תשחרר את החלוץ הבלגי רק אם תצליח להחתים את אנדי קארול מווסטהאם.

* בספרד גוברים הדיווחים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו רוצה לעזוב את ריאל מדריד ולחבור לז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווחים השחקן כבר הודיע על כך לחבריו בקבוצה.

* מיכאל צורק, המנהל הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד, התייחס למצבו של פייר אמריק אובמיאנג ואמר: "אני לא יודע מה עובר לו בראש, אני כבר לא מזהה אותו. אי אפשר להמשיך בצורה הזו". החלוץ מחזיק בהצעת ענק מסין, אך באנגליה מדווחים שגם ארסנל חזק בתמונה והוא עשוי לעבור אליה תוך יממה תמורת 60 מיליון יורו. הוא לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול וולפסבורג בגלל עוד עבירת משמעת.

* נציגיו של מלקום נפגשו עם אנשי ארסנל כדי לסכם את תנאיו במועדון, כשהאנגלים מעוניינים להחתים את הקשר הברזילאי של בורדו עוד במהלך החלון הנוכחי.

ראמירס שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
התגעגע לאירופה. ראמירס/רויטרס

* על פי "סקיי ספורטס", ליברפול ובאיירן מינכן הן השתיים האחרונות שנותרו במאבק על לאון גורצקה, הקשר הגרמני המצוין שחוזהו בשאלקה מסתיים בקיץ.

* אתלטיקו מדריד רוצה למכור את ניקולאס גאיטן בחלון ההעברות הנוכחי, והקשר הארגנטינאי מבוקש בפרמיירליג. סאות'המפטון, אברטון וקריסטל פאלאס בעקבותיו.

* נאפולי משנה תוכניות? על פי "מדיהסט", מוליכת הסרייה A שהתלבטה בין סימונה ורדי לג'רארד דאולופאו, עשויה להחתים את שניהם. הקשר האיטלקי יירכש ב-20 מיליון יורו מבולוניה ויחתום לארבע שנים (1.7 מיליון יורו שכר עונתי) ושחקן הכנף יצטרף כמושאל מברצלונה.

* TF1 הצרפתי מדווח שמתיו דבושי, מגנה הימני של ארסנל, נמצא במגעים מתקדמים על חזרה לצרפת, הפעם לשורות סנט אטיין.

אקנג'י בדורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully