וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 0:0 לדורטמונד מול וולפסבורג, ניצחון דרמטי לקלן בדרבי

ללא אובמיאנג שהושעה לפני המשחק, הקבוצה של פטר שטוגר לא הצליחה להבקיע ופספסה הזדמנות לחזור למקום השני. שער דרמטי של סימון טרודה בדקה ה-95 סידר לאדומים 1:2 על מנשנגלאדבך

אוהדי פ.צ. קלן מתעמתים עם שוטרים. AP
אוהדי פ.צ. קלן מתעמתים עם השוטרים/AP

המחזור ה-18 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה פ.צ. קלן לנצח 1:2 דרמטי במיוחד את בורוסיה מנשנגלדבאך. בורוסיה דורטמונד סיימה ב-0:0 ביתי עם וולפסבורג כששעה לפני שריקת הפתיחה הודיעו הצהובים-שחורים שפייר אמריק אובמיאנג נותר מחוץ לסגל בגלל בעיות משמעת. על פי דיווח בבילד, החלוץ מגאבון עזב את האימון אתמול לפני השיחה עם הצוות המקצועי ולכן נענש.

ג'יידון סאנצ'ו בורוסיה דורטמונד מול מקסי ארנולד וולפסבורג. רויטרס
תיקו מאכזב/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 0:0

כשעה לפני המשחק הודיעה בורוסיה דורטמונד שפייר אמריק אובמיאנג מלך שעריה מושעה בשל בעיות משמעת. ללא הסקורר הגאבוני שלה שכמעט בוודאות יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות, דורטמונד סיימה בתיקו מאכזב ופספסה הזדמנות לחזור למקום השני על חשבון שאלקה שהפסידה ללייפציג בשבת. אנדריי ירמולנקו החלוץ האוקראיני הרבה להחמיץ, בעיקר במחצית השנייה, דיבוק אוריגי היה קרוב מנגד אך החמיץ וקבוצתו רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סימון טרודה שחקן פ.צ. קלן. GettyImages
שחקני קלן חוגגים את השער הדרמטי/GettyImages

פ.צ. קלן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

איזו דרמה ענקית. המארחת הצליחה לנצח בזכות שער בדקה ה-95 כשסימון טרודה מסדר לה את הניצחון השני שלה ברציפות והשני בסך הכול העונה וכשזה קורה מול היריבה המושבעת ביותר, זה מתוק פי כמה וכמה. קלן שיפרה את מאזנה לתשע נקודות, בעוד גלדבאך נותרה שישית בלבד עם 28 נקודות.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-34. מילוש יואיץ' הגביה כדור חופשי ופרדריק סורנסן הצליח להשתחל ולבעוט מקרוב פנימה את ה-0:1. השוויון הגיע בדקה ה-69, תורגן הזאר בעט ונבלם מול טימו הורן, זה חזר אל רפאל שבעט ונבלם אצל אחד הבלמים. זה חזר אל הברזילאי, שבעט כדור בעוצמה אדירה למשקוף ופנימה את ה-1:1. שער הניצחון אפצה קלה הגיע בדקה ה-95 כשקונסטנטין ראוש הגביה משמאל וסימון טרודה נגח עם הרבה שכל לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:2 מתוק במיוחד.

פודולסקי חוגג את הניצחון בדרבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully