וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה מארסנל: "אלכסיס סאנצ'ס סיכם במנצ'סטר יונייטד"

אחרי שארסן ונגר כבר הודה שהכוכב הצ'יליאני צפוי לעזוב, החלוץ לא יצא עם חבריו למשחק הליגה בבורנמות'. על פי הדיווחים אלכסיס סיכם אצל ז'וזה מוריניו שהקדים את גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי

עריכת וידאו: מתן חדד

אלכסיס סאנצ'ס לא הצטרף היום (ראשון) לשחקני ארסנל שיצאו למשחק החוץ מול בורנמות' ולא יהיה בסגל הקבוצה למשחק הערב (15:30). העובדה כמובן רק מגבירה את השמועות והספקולציות סביב עתידו של השחקן, שמחוזר בחלון ההעברות על ידי מנצ'סטר סיטי, אך על פי הדיווחים האחרונים הוא יעבור ככל הנראה למנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו ולא לקבוצה של פפ.

חוזהו של הצ'יליאני, שהתאמן כרגיל בשבת (כלומר כשיר לחלוטין, והיעדרותו קשורה לעזיבתו הצפויה), מסתיים בארסנל בעוד שישה חודשים. נראה שגם מאמן הקבוצה ארסן ונגר משלים עם האפשרות שאלכסיס יעזוב, וביום שישי ונגר הודה לראשונה שסאנצ'ס לא צפוי לחתום על חוזה חדש בקבוצה, בעוד מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו נשאל על השחקן ואמר שהוא "פנומנלי".

ב"סקיי" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד נחושה לנצח את יריבתה העירונית סיטי בקרב על אלכסיס בן ה-29, כשהתכולים לא מוכנים כרגע לשלם 35 מיליון ליש"ט על השחקן שחוזהו מסתיים בקרוב. ונגר הודה גם הוא שהתחרות והמאבק על אלכסיס יעזרו לארסנל בניסיון להרוויח עליו את המקסימום. באנגליה טוענים כי יונייטד מוכנה לשלם לשחקן שכר של 400 אלף ליש"ט לשבוע.

אלכסיס סאנצ'ס, ארסנל. האתר הרשמי של ארסנל, אתר רשמי
בדרך ליעד חדש. אלכסיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully