וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 16 נקודות והפסד לגל מקל, דרושאפקה הביסה את גזיאנטפ

הרכז הישראלי היה מצוין אבל החטיא שלשה 13 שניות לסיום וגראן קנאריה הפסידה 84:78 במורסיה. הקבוצה של המאמן הישראלי חגגה עם 65:98. יומיים לפני מכבי ת"א: אולימפיאקוס דרסה את לאריסה

מאמן דרושפאקה דיוויד בלאט. GettyImages
במקום השישי בליגה. בלאט/GettyImages

גל מקל עזב את מכבי תל אביב בקיץ בטונים די צורמים, אך בגראן קנאריה הוא עושה חיל והיום הוא קלע 16 נקודות וחילק 3 אסיסטים ב-24 דקות, אולם קבוצתו הפסידה בחוץ למורסיה 84:78. מקל היה בעניינים ולקח על עצמו את המשחק ברגעי ההכרעה אך החטיא שלשה כשנותרו 13 שניות לסיום וקלווין האנאן ניצל את זה עם שתי קליעות עונשין שגמרו את הסיפור. מקל הוביל את קלעי קנאריה כשאחריו עוד אקס מכבי, די ג'יי סילי שסיים עם 12 ו-3 אסיסטים.

ניצחון ליגה תשיעי העונה לדרושפאקה. הקבוצה של דיוויד בלאט הביסה היום (ראשון) 65:98 את גזיאנטפ מתחתית הטבלה, עלתה למאזן 6:9 והשוותה את מאזנה לבאנביט שמדורגת במקום השישי. אחרי שבמחזור שעבר הובסה בידי טופאש בורסה, החבורה של בלאט עלתה נחושה ופתחה פער מבטיח במהלך המחצית הראשונה, מה שאיפשר לבלאט להעניק דקות מרובות למחליפים ולחלק עומסים, כולל לכוכב הגדול סקוטי ווילבקין שהסתפק ב-6 נקודות ב-20 דקות בלבד.

סטנטון קיד הוביל את דרושפאקה עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, מייקל אריק הוסיף 19 וג'ג'ואן ג'ונסון תרם 16. המפסידה קיבלה 11 נקודות מאקס מכבי ראשון לציון והפועל תל אביב מארק ליונס, בעוד אקס מכבי תל אביב ויקטור ראד קלע 5 בלבד.

* יומיים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב, אולימפיאקוס הוציאה את העצבים משני הפסדים עם 69:100 על לאריסה האומללה. יורגוס פרינטזיס קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל אך ישחק מול הצהובים. בריאן רוברטס כיכב עם 17 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. יואניס פפפטרו תרם 13, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. יאניס שטרלנייקס הוסיף 12 למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully