וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בכדורסל תשלם קנסות כמו כל קבוצות ליגת העל בכדורגל ביחד?

14.1.2018 / 11:53

בדיקת וואלה! ספורט, שנערכה לאור תלונות האדומים על ענישה קשה של בית הדין, מעלה כי האדומים עשויים לשלם 216 אלף שקלים בקנסות על ארבע עבירות מתחילת העונה, לעומת 227 אלף שקלים של כל קבוצות הליגה הבכירה בכדורגל על 32 עבירות

one

הפועל תל אביב מחכה להחלטת בית הדין של איגוד הכדורסל בנוגע לכתב האישום שהגיש נגדם התובע עו"ד טל אור על המשחקים נגד בני הרצליה ומכבי תל אביב בגביע המדינה. כזכור, ביום חמישי נערך דיון בן שלוש שעות במשרדי האיגוד, בסופו הודיעו הדיינים כי יקבלו החלטה במהלך השבוע לאחר שישבו לדיון נוסף בעניין. במהלך הדיון האשים היועץ המשפטי של האדומים, עו"ד חיים יצחקי, את מאמן הכושר של מכבי תל אביב רגב פנאן בפרובוקציה כלפי הקהל האדום, וביחד עם יו"ר הפועל רמי כהן תקפו את היועץ המשפטי ובית הדין על גובה הקנסות וצורת הענישה.

בין השורות התלוננו בהפועל על חוסר מידתיות בעונשים של בית הדין לעומת עונשי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שתקציב המינימום של קבוצה בליגת העל, עולה על התקציב שמציבים האדומים העונה. בבדיקה שערכנו מסתבר שיש בסיס לטענות של אנשי הקבוצה.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קנסות בסכומים אדירים, וזה עדיין לא מספיק להם. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

ההעמדה לדין הנוכחית של הפועל תל אביב היא השלישית של הקבוצה מתחילת העונה. ההעמדה לדין הראשונה הייתה במשחק הליגה הראשון נגד הפועל חולון, על השלכת מצתים וכפכף לפרקט, והקבוצה נקנסה ב-46 אלף שקלים. במשחק הליגה לאחר מכן על השלכת מצתים נקנסה הקבוצה ב-50 אלף שקלים וברדיוס בפועל.

כעת דורש התובע לקנוס את הקבוצה על שני המשחקים בסכום כולל של 120 אלף שקלים, מה שיעלה את הסכום הכללי ל-216 אלף שקלים מתחילת העונה, כשני אחוזים מתקציב הקבוצה, ואנחנו רק בחצי העונה.

ומה המצב בכדורגל? מפתיחת גביע הטוטו, בסוף חודש יולי, ועד היום, הועמדו 32 פעמים קבוצות הליגה לדין בגין התפרעות אוהדיהם, מהשלכת חפצים, דרך יריקות ועד קריאות גזעניות. הסכום הכללי אותו שילמו כל קבוצות ליגת העל עומד על 227 אלף שקלים, 11 אלף שקלים יותר מהסכום שאמורה הפועל תל אביב לבדה לשלם אם דרישת התובע תתקבל. הקנס הכבד ביותר נגזר על קבוצת בית"ר ירושלים לפני מספר שבועות, כשהצהובים נקנסו ב-30 אלף שקלים בגין השלכת אבוקות ורימון עשן שגרמו לעצירת משחקה.

ממוצע הקנסות עומד על 7,093 שקלים בממוצע לקנס, לעומת 54 אלף שקלים ממוצע להעמדה לדין במקרה של הפועל, שהועמדה לדין על ארבעה משחקים מתחילת העונה, כשהממוצע שלה גדול פי 7.6 מקבוצות ליגת העל בכדורגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הם לא מתקרבים לסכומים כאלה. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully