וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: הפועל תל אביב תארח את בית"ר תל אביב רמלה

האדומים ינסו להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על לוד במחזור הקודם בדרבי הקטן של הלאומית (19:00, 5+ לייב). המוליכה הפועל כפר סבא תארח את ראשון לציון, קטמון - לוד והפועל פתח תקוה אצל מרמורק

שחקן הפועל תל אביב מוטי ברשצקי חוגג. קובי אליהו
יכבוש שוב? מוטי ברשצקי/קובי אליהו

המחזור ה-18 בליגה הלאומית יינעל מחר (שני, 19:00, שידור ב-5+ לייב) עם ארבעה מפגשים מסקרנים: הפועל תל אביב ללא קובי רפואה המורחק תארח את בית"ר תל אביב רמלה בדרבי התל אביבי של הלאומית, ותנסה לנצל מעידה של הפועל כפר סבא שתארח את הפועל ראשון לציון כדי לעלות למקום הראשון. במפגשים נוספים הפועל קטמון תארח את בני לוד ומרמורק את הפועל פתח תקוה.

הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב רמלה

אחרי הניצחון 0:1 על בני לוד במחזור הקודם שקטע רצף של 3 משחקי ליגה ללא ניצחון, האדומים רוצים להמשיך במומנטום ולהשיג ניצחון גם בדרבי הקטן של הלאומית. הקבוצות נפגשו במחזור ה-3 בו מוטי ברשצקי ופדרו גלבאן העניקו להפועל 0:2 בחוץ, והם ישמחו לשחזר את התוצאה כדי לשמור על המקום השני ואולי אף לנצל מעידה של הפועל כפר סבא כדי לחזור לפסגה. שחקניו של קובי רפואה יצטרכו להסתדר ללא המאמן המורחק שיצפה במשחק מהיציע.

הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון

המוליכה נעזרה בשער דרמטי בתוספת הזמן כדי לגבור 0:1 על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם והיא תנסה להמשיך במסלול הניצחונות נגד הקבוצה של ניר ברקוביץ'. האורחים, שסיימו ב-0:0 ביתי עם הפועל קטמון במחזור הקודם נמצאים במרחק 5 נקודות מהמקום השני והם יודעים שאם יצליחו להפתיע ולנצח הם יהיו חזק בתמונת העלייה.

רן יצחק שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
ניצחון ישאיר את קטמון בתמונת העלייה. רן יצחק/ברני ארדוב

הפועל קטמון - בני לוד

אחרי רצף נפלא, הפועל קטמון נעצרה והיא לא השיגה ניצחון בארבעת משחקי הליגה האחרונים. למרות הכל, פתיחת העונה הטובה שלה מציבה אותה במקום השלישי עם 28 נקודות, 5 נקודות מהמקום השני והיא עדיין בתמונת העלייה. אם הם חושבים על לעשות היסטוריה ולעלות לליגה הבכירה, הם מוכרחים להשיג ניצחון נגד קבוצת התחתית של לוד, שבעקבות הניצחון של הרצליה על נשר, מרגישה את התחתית רועדת כשהיא במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

הפועל מרמורק - הפועל פתח תקוה

מפגש בין שתי קבוצות שלא הצליחו לנצח בשני משחקי הליגה האחרונים שלהן. פתח תקוה המאוכזבת מגיעה אחרי הפסד 1:0 להפועל לכפר סבא ותנסה להחיות מחדש את חלומות העלייה. מרמורק, עם 18 נקודות ובמקום ה-13, רחוקה 2 נקודות בלבד ממכבי הרצליה שנמצאת מתחת לקו האדום ויודעת שכל נקודה חשובה והיא תנסה להשיג תוצאה טובה כדי לברוח מהתחתית הלוהטת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully