וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנסה להכשיר את קול לאולימפיאקוס. תיפגש עם שגב בקרוב

14.1.2018 / 9:13

הצהובים מתכוננים לשבוע העמוס ומנסים להכשיר את הגארד הפצוע כבר למשחק הקרוב ביום שלישי. נציגים של הקפטן המתוסכל יערכו שיחת הבהרה עם ראשי המועדון. פייר ג'קסון: "כל חיי אני מנהיג"

one

אנחת רווחה מהולה בדאגה במכבי תל אביב אחרי הניצחון הדרמטי 86:90 על בני הרצליה אמש (שבת). "היה לנו משחק ביום חמישי וזה לא פשוט עם העומס שיש על השחקנים", ציינו בקבוצה. "חשוב לחלק נכון את העומסים עכשיו, אבל אנחנו חייבים לדעת לפתוח משחקים טוב יותר ולבוא בשיא הדריכות".

לצהובים מצפה לוח זמנים עמוס השבוע: בשלישי הם יתארחו אצל אולימפיאקוס, בחמישי יארחו את הכוכב האדום בבית ובשבת את גלבוע גליל. בקבוצה מנסים להכשיר את נוריס קול לקראת המשחק ביום שלישי. שחקן נוסף שמעסיק את הצהובים בימים אלו הוא איתי שגב, שדרש הבהרות בנוגע למעמדו. הקרדיט של נבן ספאחיה לקפטן הולך ומתמעט, ולאור ההתפתחויות צפויה בימים הקרובים פגישה בין נציגי השחקן לנציגים מהקבוצה.

פייר ג'קסון, ששתי שלשות רצופות שלו ברגעי ההכרעה נתנו לצהובים את הניצחון, סיכם: "כל קבוצה רוצה להציג מולנו את הכדורסל הכי טוב שלה, אז גם אנחנו חייבים להיות כמה שיותר אגרסיביים ומרוכזים. יש לנו שחקנים טובים והמון כישרון בקבוצה,זה רק לא אני, אבל אני מנהיג ועשיתי את זה כל החיים. נוריס הוא חלק ענק מהקבוצה ואנחנו מצפים שהוא ישוב בקרוב, אבל בינתיים אני צריך לקלוע ולרכז, וגם ג'וני דיברתולומאו עזר לנו לאחרונה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 86:90 בני הרצליה, שגב קלע 3
איתי שגב ידרוש הבהרות על מעמדו במכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
יחזור כדי לעזור בשבוע הקשה? נוריס קול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully