וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אתנסיאדיס בהרכב. במועדון שוחחו עם סוכנו של קבהא

14.1.2018 / 8:44

המדיניות של אלאך נמשכת: היווני תורגל על חשבון עוואד, וזה יהיה השינוי היחיד בהרכב. דמארי חוזר להתאמן, נמשך הפיחות במעמדו של מאבוקה. שוב גישושים אצל קשר מאריבור שמבוקש אצל הגדולות

ברני ארדוב

בשבועות האחרונים ערכו איתי מרדכי ורוב מאס לכל היותר שינוי אחד בהרכב של מכבי חיפה. הדבר נבע מהמדיניות החדשה של המנהל הטכני מוחמד אלאך, שביקש לא לערוך מהפכות בהרכב גם במקרה שבו היכולת של הקבוצה פחות טובה. אתמול שוב תרגלו השניים שינוי אחד בהרכב לקראת המשחק מחר (שני) מול מכבי תל אביב, כשסטפנוס אתנסיאדיס תורגל על חשבונו של מוחמד עוואד. שלומי אזולאי, שפתח מול הפועל תל אביב ובישל מול רעננה, לא תורגל הפעם. שחקנים העריכו כי הדבר מגיע לאור המדיניות של אלאך, שמעדיף ליצור יציבות בהרכב. קאיו תורגל שוב לפני רועי קהת וגל אלברמן, כשגיורגי קוסטדינוב וגילי ורמוט יפתחו על הספסל. מי שעוד אמור להיות בסגל הוא החלוץ עומר דמארי. החלוץ ייקח חלק באימון המסכם וצפוי להיות כשיר למשחק.

מאס ערך אתמול אסיפת וידאו שהתמקדה כולה ביריבה, מכבי תל אביב. ההולנדי שם דגש על הנעת הכדור של היריבה בחלק הקדמי. עד המשחק אמורה להיערך אסיפה נוספת. ארנסט מאבוקה, שעשוי לעזוב בקיץ, תורגל אתמול בהרכב השני. רז מאיר ימשיך לפתוח והפיחות במעמדו של הקמרוני נמשך.

בחיפה ממשיכים לעקוב אחר הנעשה בגזרת מרואן קבהא. על פי גורמים במועדון, לא מן הנמנע כי בקרוב תיערך פגישה עם סוכנו, דודו דהאן. קבהא מחוזר על ידי מכבי תל אביב והפועל באר שבע, כשהראשונה נראית כרצינית יותר לגביו.

עוד בנושא

רמי גרשון: "קשה לעמוד בציפיות כשהקבוצה לא מצליחה"
בדרך למכבי חיפה? הנק פרייזר הודיע שיעזוב את ויטסה בתום העונה
מכבי חיפה פנתה לשרים: "פעילות משטרת ישראל אינה מספקת"

מרואן קבהא שחקן מאריבור. רויטרס
מחוזר. קבהא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully