וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הפסידה 29:28 ללטביה ואיבדה סיכוי במוקדמות אליפות העולם

הנבחרת כפתה משחק צמוד, אך שער בשנייה האחרונה של קרישטופאנס קבע הפסד שני בטורניר והפך את המפגש עם גאורגיה למשחק לפרוטוקול בלבד. גררה, פומרנץ וסטלמן כבשו שישה שערים כל אחד

גיל פומרנץ שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
הפסד דרמטי. גיל פומרנץ/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל בכדוריד רשמה הערב (שבת) הפסד שני בטורניר מוקדמות אליפות העולם הנערך בליטא, הפעם 29:28 דרמטי מול נבחרת לטביה. בעקבות ההפסד הזה, שהצטרף לתבוסה 36:20 אמש לליטא המארחת, איבדה הנבחרת את סיכוייה להעפיל לשלב הפלייאוף, כשמחר היא תקיים משחק לפרוטוקל בלבד מול גאורגיה.

בניגוד למשחק הראשון, ישראל הייתה הפעם חזק בעניינים וגררה את הלטבים למשחק צמוד, כשיובל גררה דאג לקבוע 15:15 עם הירידה להפסקה אחרי חצי שעה של משחק. השוויון נשמר גם ב-10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה עם 20:20, כאשר כניסתו לשער של אלדר שיקלושי הכניסה תנופה לנבחרת. השוער עצר פנדל, מנע ספיגה בזמן של חיסרון מספרי וגררה דאג להעניק יתרון 23:24 כשנותרו 10 דקות לסיום. הנדנדה נמשכה בדקות האחרונות וגיל פומרנץ תיקן החטאת פנדל עם שוויון 28:28, אבל במהלך האחרון, עם הבאזר, דאיניס קרישטופאנס קבע ניצחון לטבי.

כבשו לנבחרת ישראל: יובל גררה, גיל פומרנץ ועמית סטלמן 6 כל אחד, ניבו לוי 5, ולדי קופמן 2, עומר גרא, דניאל פרידמן ורותם סגל 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully